Prima pagină‎ > ‎

Oferte de practică/ job-uri/ stagii

Bilete la cea mai mare conferinţă globală IAA

postat 8 oct. 2017, 02:24 de Webmaster FJSC   [ actualizat la 8 oct. 2017, 02:24 ]

Vrei să câştigi unul din cele 4 bilete la cea mai mare conferinţă globală IAA, Creativity4Better şi să ai şansa să îl întâlneşti pe Steve Wozniak, co-founder Apple chiar în Bucureşti?!
Nimic mai simplu! Tot ce trebuie să faci este să dai share pe Facebook postării CEO Challenge (link la https://www.facebook.com/CareersPG/posts/1628961700503037), cu status public, utilizând în descriere 
#Creativity4BetterWithPG şi să îţi inviţi prietenii să dea "Like" până pe 14 octombrie, la ora 22:00! Cele 4 postări care înregistrează numărul maxim de like-uri vor primi din partea P&G câte un bilet în valoare de 350 euro! Câştigătorii se vor anunţa pe 15 octombrie! Pentru mai multe detalii accesaţi pagina http://creativity4better.com.
Mult succes tuturor!

Parteneriat și responsabilitate socială

postat 3 oct. 2017, 23:00 de Webmaster FJSC   [ actualizat la 3 oct. 2017, 23:02 ]

Universitatea din București participă în calitate de partener la proiectul european Students Achieving Valuable Energy Savings - SAVES2.  Proiectul este finanţat prin linia HORIZON 2020 şi îşi propune să dezvolte la nivel european comportamentele legate de energia sustenabilă în rândul a peste 219.000 de studenţi, din 7 ţări diferite, cu scopul de a promova reducerea risipei energiei.

Proiectul se adresează: studenţilor care beneficiază de cazare în cămine - o competiţie de economisire a energiei cu titlul Student Switch Off şi studenții care plătesc chirie în sectorul privat - un program de angajament, cu titlul SAVES. Pentru a implementa proiectul sunt prevăzute competiţii între studenţi şi cămine, atât la nivel instituțional/național, cât şi la nivel internaţional care vor fi lansate la finalul lunii octombrie.

În cadrul acestui proiect și legat de obiectivele sale, vom dezvolta parteneriate cu actori publici sau privaţi, pentru a promova implicarea instituțională și responsabilitatea socială în procesul economisirii energiei în rândul studenţilor şi al întregii comunităţi. Studenți ambasadori vor susține și promova campania de informare și economisire de energie generatoare de premii pentru studenți și cămine.  Nu uitați pagina de Facebook: Student SwitchOff Romania.

Proiectul SAVES2 se va finaliza în 2020 și se încadrează în obiectivele Planului Strategic al Universității din București pentru perioada 2016-2019. Echipa de proiect vă poate răspunde la întrebări la adresa de e-mail : saves2uob@gmail.com

 

Seminar "Advertising, media planning, buying and strategy"

postat 11 sept. 2017, 12:50 de Webdev FJSC   [ actualizat la 11 sept. 2017, 12:57 ]

Un program de pregatire dedicat studenților și aspiranților la angajare în posturi din compartimentele de marketing, advertising, media planning. Mai multe detalii în documentul atașat.

Oportunitate de angajare în domeniul sportiv - studenți jurnalism

postat 29 iun. 2017, 22:25 de Webmaster FJSC   [ actualizat la 29 iun. 2017, 22:25 ]

Angajăm tineri dornici de specializare în domeniul media&marketing sportiv.
Avantaje: training gratuit și rapid, participarea la cele mai importante evenimente sportive din România, networking cu vedete din sport. Cerințe: capacitate redactare texte, cultura generală din sport, limba engleză, operare PC, disponibilitate la deplasări constante în țară și muncă în weekend. Dacă sunteți interesa
ți, vă rugăm să ne trimiteți e-mail pe office@sports-net.ro

Internship în comunicare, platit

postat 27 iun. 2017, 12:00 de Webmaster FJSC   [ actualizat la 27 iun. 2017, 12:01 ]

Agentie de comunicare te invita la sediu la o cafea sa vezi cum se lucreaza intr-o agentie, iar daca iti place si ramai, vei avea:
Ore flexibile de lucru
Internship platit
Mentorat si training

Cand? In perioada 15 iunie-15 septembrie.

De la tine asteptam clasicul CV, dar si cateva cuvinte despre una, doua pasiuni pe care le ai.

lidia@mdcommunication.ro
www.mdcommunication.ro

Oportunitate de cercetare pentru studenți la sociologie, antropologie și jurnalism

postat 17 iun. 2017, 10:10 de Webmaster FJSC   [ actualizat la 17 iun. 2017, 10:10 ]

Fundația Comunitară București (FCB) a lansat Vital Signs București, prima cercetare care colectează date publice din 12 domenii importante ale orașului. Construită pe baza unei metodologii folosite de fundațiile comunitare la nivel internațional, cercetarea surprinde situația calității vieții în București pe 12 domenii: populație, mediu, economie locală, muncă, mobilitate, siguranță, decalajul dintre bogați și săraci, locuire, educație, sănătate, artă și cultură, apartenență.

Pe baza datelor obținute în cercetarea Vital Signs București, FCB a selectat 3 domenii cheie, în care se va implica în perioada următoare: (1) educația și rolul comunității în influențarea rezultatelor școlare; (2) prevenția în sănătate și stil de viață sănătos și (3) apartenența la comunitate.

Căutăm între 3 și 6 studenți la sociologie și/sau antropologie și 3 studenți la jurnalism, care vor lucra în 3 echipe mixte pentru a ne ajuta să înțelegem mai bine nevoile și oportunitățile de acțiune în cele 3 domenii de mai sus. Sub coordonarea și cu sprijinul nostru logistic, echipele de studenți vor lucra pentru construirea unor studii de caz, cu date calitative, precum:

  1. Școala 136 (Ferentari) – interviuri cu părinți, profesori, copii și organizatorii și voluntarii care lucrează la Centrul de educație alternative din Ferentari și/sau Școala Ferdinand (Gara Obor) – interviuri profesori, copii, părinți, Asociația pentru Tranziție Urbană, care lucrează cu școala pentru grădina școlii;
  2. Interviuri la un cabinet de medicină de familie de cartier/mini-clinică de cartier și cu câțiva locuitori ai zonei respective pentru a înțelege ce înseamnă prevenția și stilul de viață sănătos pentru ei;
  3. Interviuri cu membri din grupuri de inițiativă civică sau interviuri cu câtiva donatori individuali de-ai noștri pentru a afla mai multe despre cum se raportează bucureștenii la cartierul în care locuiesc, și ce-i face pe oameni să doneze/să se implice într-o organizație sau în rezolvarea unei probleme.

Estimăm că perioada de cercetare  va fi de aproximativ  10 zile de lucru, în intervalul 17 iulie – 18 august 2017. Dacă vă place și lucrăm bine împreună, după această perioadă vom oferi 3  burse pentru continuarea colaborării.

Dacă vreți să participați, vă rugăm să ne spuneți pe scurt (maximum jumătate de pagină) de ce ați vrea să vă implicați în acest demers.  Așteptăm mesajele voastre la  cristina@fundatiacomunitarabucuresti.ro până pe 28 iunie.

Mulțumim,

Echipa FCB


SALONUL MASTERATELOR ÎN COMUNICARE

postat 15 iun. 2017, 09:25 de Webmaster FJSC   [ actualizat la 15 iun. 2017, 09:25 ]

SALONUL MASTERATELOR ÎN COMUNICARE

organizat de Asociaţia Română de Relaţii Publice

şi Asociaţia Formatorilor în Jurnalism şi Comunicare

 

Aula Bibliotecii Centrale Universitare din Bucureşti,

21 iunie 2017, orele 12:00-14:00

 

În ziua de 21 iunie, timp de două ore, studenţii de la facultăţile din Bucureşti şi din alte centre universitare vor putea urmări oferta educaţională cu privire la masteratele de comunicare organizate de facultăţile şi secţiile de profil din Capitală.

 

Începând cu ora 12:00, aceasta va fi prezentată de cadre didactice de la majoritatea facultăţilor şi secţiilor cu profil de Comunicare din Bucureşti.

 

La Salonul Masteratelor în comunicare pot participa studenţii de la orice facultate, indiferent de profil: Ştiinţific (ştiinţe economice, ştiinţe juridice, ştiinţe politice, ştiinţe ale educaţiei, ştiinţe ale comunicării, ştiinţe ale naturii) sau Artistic (arte plastice, arte vizuale, artă teatrală, artă cinematografică etc.).

 

Sunt aşteptaţi toţi studenţii care îşi doresc să lucreze într-un domeniu al comunicării strategice: Advertising, Advocacy, Comunicare în afaceri, Comunicare şi afaceri europene, Comunicare educaţională, Comunicare interculturală, Comunicare managerială, Comunicare organizaţională, Corporate Social Responsibility (CSR), Diplomaţie publică şi relaţii internaţionale, Human Resources, Lobby, Media Relations, Project Management, Public Affairs, Public Relations (PR).

Internship pentru studenții la jurnalism

postat 9 iun. 2017, 06:17 de Webmaster FJSC   [ actualizat la 9 iun. 2017, 06:17 ]

Fundația Comunitară București (FCB) a lansat Vital Signs București, prima cercetare care colectează date publice din 12 domenii importante ale orașului. Construită pe baza unei metodologii folosite de fundațiile comunitare la nivel internațional, cercetarea surprinde situația calității vieții în București pe 12 domenii: populație, mediu, economie locală, muncă, mobilitate, siguranță, decalajul dintre bogați și săraci, locuire, educație, sănătate, artă și cultură, apartenență.

Pe baza datelor obținute în cercetarea Vital Signs București, FCB a selectat 3 domenii cheie, în care se va implica în perioada următoare: (1) educația și rolul comunității în influențarea rezultatelor școlare; (2) prevenția în sănătate și stil de viață sănătos și (3) apartenența la comunitate.

Căutăm 3 studenți la jurnalism, care vor lucra în 3 echipe mixte, împreună cu studenți la sociologie/antropologie, pentru a ne ajuta să înțelegem mai bine nevoile și oportunitățile de acțiune în cele 3 domenii de mai sus. Sub coordonarea și cu sprijinul nostru logistic, echipele de studenți vor lucra pentru construirea unor studii de caz, precum:

1.       Școala 136 (Ferentari) - interviuri cu părinți, profesori, copii și organizatorii și voluntarii care lucrează la Centrul de educație alternative din Ferentari și/sau Școala Ferdinand (Gara Obor) – interviuri profesori, copii, părinți, Asociația pentru Tranziție Urbană, care lucrează cu școala pentru grădina școlii; 

2.       Interviuri la un cabinet de medicină de familie de cartier/mini-clinică de cartier și cu câțiva locuitori ai zonei respective pentru a înțelege ce înseamnă prevenția și stilul de viață sănătos pentru ei;

3.       Interviuri cu membrii din grupuri de inițiativă civică sau interviuri cu câtiva donatori individuali de-ai noștri pentru a afla mai multe despre cum se raportează bucureștenii la cartierul în care locuiesc? Ce-i face pe oameni să doneze/să se implice într-o organizație sau în rezolvarea unei probleme?   

Estimăm ca perioada de internship  va fi de aproximativ  10 zile lucrătoare, în intervalul 17 iulie – 18 august 2017. Dacă vreți să participați, vă rugăm să ne spuneți pe scurt (maxim jumătate de pagină) de ce ați vrea să vă implicați în acest demers. Așteptăm mesajele voastre la  cristina@fundatiacomunitarabucuresti.ro până pe 28 iunie.

Mulțumim,

Echipa FCB

Stagii pentru studenti, in echipa Rogalski Damaschin Public Relations

postat 7 iun. 2017, 03:47 de Webmaster FJSC   [ actualizat la 7 iun. 2017, 03:47 ]

Daca esti student in anul II de studii universitare sau in anul I (studii de master) la Comunicare/ PR/ Jurnalism si vrei sa te familiarizezi cu viata de comunicator in agentie, echipa Rogalski Damaschin PR iti asteapta CV-ul, insotit de o scrisoare de motivatie, pe adresa de email  office@rogalski.ro (termen limita - 12 iunie 2017).

Candidatii acceptati vor fi invitati la un interviu, in urma caruia se vor selecta cel putin 2 stagiari, care vor participa la proiectele agentiei, in perioada 15 iunie – 15 septembrie 2017.

 

Despre Rogalski Damaschin  Public Relations

Rogalski Damaschin Public Relations sustine ca este posibil ca, prin comunicare, intreaga comunitate sa evolueze, intr-o perioada în care consumatorii au asteptari din ce in ce mai mari de la branduri, companii si lideri. Misiunea agentiei este sa creeze un impact social si economic pozitiv, prin idei care inspira schimbarea in bine. Astfel, agentia promoveaza in practica si limbajul curent al PR-ului, conceptul de „good advocacy”, care desemneaza o comunicare militanta, onesta si creativa, de natura sa genereze continut valoros si rezultate pozitive atat pentru companii, cat si pentru consumatori. Agentia se structureaza in doua arii de specialitate: consumer PR, coordonata de Alina Damaschin, in calitate de Creative Leader, si corporate PR, divizie coordonata de Eliza Rogalski, in calitate de Strategy Leader.

Job opportunities at EUobserver

postat 21 mai 2017, 09:52 de Webmaster FJSC   [ actualizat la 21 mai 2017, 09:52 ]

EUobserver is currently recruiting Freelance Journalists.
EUobserver is an indispensable news source for anyone who wants to know about Europe and the EU. We are one of the most widely read EU news publications globally and are ranked as one of the most important news sources for EU journalists.

EUobserver is a not-for-profit, independent online newspaper established in Brussels in 2000. We value free thinking and plain speech and aim to support European democracy by giving people the information they need to hold the EU establishment to account.

1-10 of 23