Prima pagină‎ > ‎

Oferte de practică/ job-uri/ stagii

Locuri de practică în cadrul Festivalului internațional George Enescu

postat 27 apr. 2017, 03:14 de Webmaster FJSC   [ actualizat la 27 apr. 2017, 03:14 ]

Organizatorii Festivalului George Enescu oferă mai multe locuri de practică studenților FJSC în cadrul evenimentului ce va avea loc în luna septembrie 2017. Practica va începe la finalul lunii august.
Studenții interesați sunt rugați să trimită un CV (cu o fotografie) la adresa antonia.matei@fjsc.ro până pe data de 1 mai 2017.
Selecția finală va fi realizată de organizatori în urma unei întâlniri.

Unde vreți să faceți practică anul acesta?

postat 26 apr. 2017, 06:13 de Webmaster FJSC   [ actualizat la ]

Oferta FJSC este EXCELENTĂ și, în 2017, este deschisă atât studenților anului I și II, zi și ID, cât și studenților de anul III și master (în limita locurilor disponibile). Practica este o oportunitate de neratat de a colabora cu o redacție, cu o agenție de publicitate sau de relații publice sau cu un departament de comunicare, unde, ulterior, puteți lucra pe termen lung.

Vă rugăm să completați până joi, 4 mai, formularul de practică de aici:

https://goo.gl/forms/V3AtnOtzz3hnCrPW2

precizând, de exemplu, și dacă ați făcut deja practică, lucrați în industriile comunicării sau aveți deja un loc de practică (conform Regulamentului FJSC).


Oferta FJSC de locuri de practică este bogată și cuprinde, printre altele:

·        Jurnalism - Agenție de presă: Agerpres, Rador,

·        Jurnalism – Presă tipărită și on-line: ZF, News.ro, România liberă, Adevărul, Gândul, Publicațiile Flacăra (DTP), www.casajurnalistului.ro, www.pressone.ro, www.riseproject.ro, www.dcnews.ro, www.playtech.ro, Prosport, grupul Ringier, Hotnews, Trustul Intact ( Digital Antena Group )

·        Jurnalism – Radio: Radio România, Radio București, DigiFM, Radio Guerilla

·        Jurnalism – Televiziune: TVR, Digi24 (inclusiv posturile locale), ProTV, RTV, Antena 3, Kanal D, Realitatea TV

·        Publicitate: Graffiti BBDO Romania, Momentum-McCann Erickson, MRM- McCann, Dezibel Media (Web design și campanii online )

·        Relații publice: Image PR, Ministerul Educației, Camera Deputaților, The Public Advisors, Sănătatea Press Group, Asociația Română Anti SIDA, McCann Erickson, Golin, V+O Communication, Prais Corporate Communication, Oxygen PR, Birou de Presă - Camera Deputaților.

Atelier de jurnalism radio pe teme de mediu, în cadrul Festivalului Pelicam, Tulcea, 5-11 iunie 2017

postat 26 apr. 2017, 06:04 de Webmaster FJSC   [ actualizat la 26 apr. 2017, 06:05 ]

Studenții interesați pot trimite dosare de candidatura pana la data de 15 mai pe adresa de mail razvan.dumi@gmail.com
Pentru mai multe detalii consultați : Pelicam International Film Festival și documentul atașat. 

Locuri de practică pentru studenții FJSC la The Institute & la Primul Cartier Creativ al Bucureștiului

postat 25 apr. 2017, 06:14 de Webmaster FJSC   [ actualizat la 25 apr. 2017, 06:16 ]

În perioada 20 - 28 mai 2017, cu ocazia celei de-a cincea ediții a Romanian Design Week, The Institute inaugurează Cartierul Creativ al Bucureștiului. Este vorba de o inițiativă nouă în Capitală în care vor fi implicate instituții de învățământ superior creativ, instituții de cultură, teatre & cinematografe, ateliere, studiouri & agenții, magazine, restaurante, cafenele și  hoteluri.

Studenții FJSC vor participa la activitățile și evenimentele ce vor avea loc și vor realiza diverse interviuri și materiale ce vor fi publicate ulterior.

Studenții care doresc să realizeze practică  la The Institute sunt rugați să trimită un email pe adresa antonia.matei@fjsc.ro până pe joi 27 aprilie. O primă întâlnire cu studenții va avea loc după data de 2 mai.

Inițiativa este prima de acest gen din București și va pune în valoare creativitatea și efervescența culturală bucureștene, punând accentul pe una dintre cele mai vibrante și bine conectate zone ale orașului.

Mai multe detalii despre The Institute pot fi găsite aici: http://www.institute.ro/

Mai multe despre Cartierul Creativ găsiți aici: http://www.institute.ro/cartierul-creativ/the-institute-lanseaza-ideea-primului-cartier-creativ-al-bucurestiului-2209.html

Experti în comunicare pentru un proiect

postat 21 apr. 2017, 06:36 de Webmaster FJSC   [ actualizat la 21 apr. 2017, 06:37 ]

CSM și INM selecteaza 3 experți specializați în domeniul comunicării în cadrul unui proiect finanțat prin Fondul Tematic Securitate aferent Programului de Cooperare Elvețiano - Român
Mai multe informații pe:
http://www.proiecteue.ro/oportunitati.php?o=2627#.WPdrAjKXd5w.facebook

Internship vocea.biz/ evonews.com

postat 22 mar. 2017, 06:37 de Webmaster FJSC   [ actualizat la 22 mar. 2017, 06:37 ]

Publicațiile Vocea.biz și EvoNews.com caută studenți vorbitori de limba engleză pentru internship (plătit) cu posibilitate de angajare.
 
Vocea.biz este un cotidian online aflat în top 3 cele mai citite site-uri din categoria "Știri și Analize", conform SATI.
 
EvoNews.com este un proiect editorial internațional în limba engleză cu peste 100.000 de cititori/zi axat, în principal, pe acoperirea principalelor subiecte de interes din Statele Unite ale Americii si Marea Britanie.
 
Cerințe:
- cel puțin 1 an de studiu în cadrul unei facultăți de jurnalism sau limbi străine 
- nivel avansat de întelegere al limbii engleze (scris și vorbit) 
- atestatele de tip Cambridge reprezintă un avantaj
 
Beneficii:
- program flexibil
- posibilitatea de aprofundare a cunoștințelor jurnalistice cu ajutorul unor jurnaliști cu experiență în domenii variate
- plata lunară pe parcursul perioadei de internship 
 
Cei interesați sunt rugați să trimită un email pe adresa: claudiu.ilioiu@mandarine.com

Persoanele selectate trebuie să treacă un interviu și un test pentru a obține o poziție de internship.

Câștigă o vizită de studiu la Parlamentul European (Bruxelles)!

postat 15 mar. 2017, 06:38 de Webmaster FJSC   [ actualizat la 15 mar. 2017, 06:39 ]

Știi care este impactul Parlamentului European în viața ta? Dacă ai între 18 și 26 de ani și o idee originală pentru a răspunde acestei întrebări, înscrie-te în concurs și noi te trimitem la Bruxelles.

Concursul #YOUth Parlamentor 2.0 își propune să sprijine tinerii români care vor să transmită modul în care ei văd influența Parlamentului European în viața lor.

Creat de HotNews România, în parteneriat cu EurActiv România, în cadrul proiectul YouthParlamentor 2.0, concursul face apel la imaginația și creativitatea tinerilor și urmărește să îi implice într-o dezbatere despre rolul Parlamentului European și efectele activităților sale.

Scopul concursului este de a încuraja tinerii români să se informeze în privința Parlamentului European și să ilustreze influența acestuia în viața lor.

Aplicațiile vor conține un formular de identificare, un material original care să ilustreze relația și efectele amintite (poză, desen, caricatură, material video, infografic, animație sau eseu) și un scurt narativ de maximum 150 de cuvinte care să descrie intenția autorului.

Consultă regulamentul concursului aici.

Formularul de concurs poate fi accesat aici.

Termenul limită pentru transmiterea aplicațiilor este 24 martie 2017.

Stagiu de practică foto-video pentru studenții Universității din București

postat 10 mar. 2017, 00:31 de Webmaster FJSC   [ actualizat la 10 mar. 2017, 00:37 ]

Ești pasionat de fotografie? Îți place să-ți surprinzi colegii în diferite ipostaze ale vieții de student sau găsești în elementele arhitecturale ale clădirilor UB sursă de inspirație pentru un album foto de colecție?

Dacă răspunsul este afirmativ, aplică pentru un stagiu de practică plătit oferit de Departamentul de Comunicare și Relații Publice al Universității din București.

Profilul candidatului:

–  student al Universității din București
–  o minimă experiență în domeniu
–  abilități de editare foto-video
–  seriozitate
–  implicare
–  imaginație și originalitate

Responsabilități:

–  fotografierea profesionistă a clădirilor UB și a studenților săi
–  filmarea diferitelor evenimente organizate în facultăți
Ce trebuie să faci:
–   realizezi un portofoliu care să includă aproximativ 10 poze (clădirile UB, studenți în diferite ipostaze și stări, evenimente la care ați participat) și un clip de aproximativ 1 minut cu viziunea ta asupra facultății la care sunteți student ( momente, cadre cu clădirea, o expoziție etc.)
–   îl trimiți pe contact@pr.unibuc.ro, împreună cu CV-ul actualizat, până la data de 17 martie 2017.

Dacă ne-ai stârnit interesul, vei fi chemat la un interviu. Vă așteptăm propunerile și vă dorim multă inspirație!

Stagiu de practică în domeniul OSINT (Open Source Intelligence)

postat 10 mar. 2017, 00:21 de Webmaster FJSC   [ actualizat la 10 mar. 2017, 00:22 ]

În cursul anului 2017, Serviciul de Informaţii Externe continuă tradiția organizării şi desfăşurării, în colaborare cu Universitatea din București, a stagiului de practică în domeniul OSINT (Open Source Intelligence).

Stagiul oferă studenţilor participanţi posibilitatea de a dobândi experienţă practică, complementară studiilor universitare, într-un domeniu de activitate rezervat profesioniştilor de elită. Oferim, astfel, o oportunitate pe care partenerii noştri euroatlantici o utilizează de mult timp în dialogul cu mediul universitar.

Numărul de credite transferabile care va fi obţinut în urma desfăşurării stagiului se stabilește de către Universitatea din București.

Stagiul este destinat studenţilor aflaţi la sfârşitul primului an de masterat, la Facultățile de Filosofie, Istorie, Jurnalism şi Știinţele Comunicării, Limbi şi Literaturi Străine, Știinţe Politice, respectiv la sfârşitul ciclului de masterat, cu durata de 1 an, la Facultatea de Drept.

Stagiul este structurat în două serii de practică, desfăşurate în lunile iulie și august, la fiecare serie putând participa maximum 4 studenţi.

Pentru a fi acceptaţi la stagiul de practică, doritorii trebuie să îndeplinească în mod cumulativ următoarele condiţii:

·        sunt studenți în anul I de masterat la disciplinele menționate;

·        au exclusiv cetăţenie română şi domiciliul în România;

·        nu au cazier judiciar;

·        au absolvit cursurile universitare cu nota la licenţă peste 8,50;

·        au fost admişi la cursurile de masterat cu nota peste 8,50.

 

În vederea participării la stagiu, studenţii interesaţi vor depune la secretariatul Preşedintelui Senatului Universităţii din Bucureşti, cel târziu până la data de 15 aprilie, în două exemplare, un dosar de înscriere care conţine:

a)   cerere de înscriere, în care se va preciza și motivația participării la stagiu (modelul se găsește la secretariatele facultăților cuprinse în program și la secretariatul Preşedintelui Senatului Universităţii din Bucureşti);

b)     curriculum vitae actualizat;

c)      cel puţin două recomandări din partea unor personalităţi academice sau universitare din domeniul de referinţă ştiinţifică al studentului;

d)     adeverinţă care să ateste urmarea cursurilor masterale și nota de admitere la master;

e)     copie a diplomei de licenţă sau adeverință care să ateste nota la licență;

f)        copie a actului de identitate.

 

Selecţia studenţilor care îndeplinesc condiţiile de participare se realizează de către o Comisie comună de evaluare, formată din reprezentanţi ai UB şi SIE. Având în vedere specificul instituţiei, procesul de selecţie urmăreşte identificarea cu precădere a masteranzilor interesaţi de domeniile geopoliticii şi relaţiilor internaţionale, care au abilităţi de gândire strategică şi cunosc limbi străine. Activitatea Comisiei, care constă în analizarea dosarelor depuse de candidați și, dacă este nevoie, în interviuri cu aceştia, se finalizează până la data de 1 iunie.

Informaţii suplimentare pot fi solicitate la secretariatul Preşedintelui Senatului Universităţii din Bucureşti (Bd. Mihail Kogălniceanu nr. 36-46), telefon: 021-3059713.

International Advertising Summer School

postat 7 mar. 2017, 09:15 de Webmaster FJSC   [ actualizat la 7 mar. 2017, 09:15 ]

EACA și Edcom organizează și anul acesta International Advertising Summer School în intervalul 3-7 iulie 2017, la Praga, pentru studenți, oferind șansa de a lucra cu specialiști din domeniu pe un brief autentic. Înscrierile se fac în baza unei scrisori de motivație și a CV-ului până pe data de 3 mai 2017, la adresa inspire@eaca.eu.  Pentru orice nelămurire, adresați-va dnei conf. Mădălina Moraru și consultați linkul. 


1-10 of 10