Prima pagină‎ > ‎

Oferte de practică/ job-uri/ stagii

Oportunitate de cercetare pentru studenți la sociologie, antropologie și jurnalism

postat 17 iun. 2017, 10:10 de Webmaster FJSC   [ actualizat la 17 iun. 2017, 10:10 ]

Fundația Comunitară București (FCB) a lansat Vital Signs București, prima cercetare care colectează date publice din 12 domenii importante ale orașului. Construită pe baza unei metodologii folosite de fundațiile comunitare la nivel internațional, cercetarea surprinde situația calității vieții în București pe 12 domenii: populație, mediu, economie locală, muncă, mobilitate, siguranță, decalajul dintre bogați și săraci, locuire, educație, sănătate, artă și cultură, apartenență.

Pe baza datelor obținute în cercetarea Vital Signs București, FCB a selectat 3 domenii cheie, în care se va implica în perioada următoare: (1) educația și rolul comunității în influențarea rezultatelor școlare; (2) prevenția în sănătate și stil de viață sănătos și (3) apartenența la comunitate.

Căutăm între 3 și 6 studenți la sociologie și/sau antropologie și 3 studenți la jurnalism, care vor lucra în 3 echipe mixte pentru a ne ajuta să înțelegem mai bine nevoile și oportunitățile de acțiune în cele 3 domenii de mai sus. Sub coordonarea și cu sprijinul nostru logistic, echipele de studenți vor lucra pentru construirea unor studii de caz, cu date calitative, precum:

  1. Școala 136 (Ferentari) – interviuri cu părinți, profesori, copii și organizatorii și voluntarii care lucrează la Centrul de educație alternative din Ferentari și/sau Școala Ferdinand (Gara Obor) – interviuri profesori, copii, părinți, Asociația pentru Tranziție Urbană, care lucrează cu școala pentru grădina școlii;
  2. Interviuri la un cabinet de medicină de familie de cartier/mini-clinică de cartier și cu câțiva locuitori ai zonei respective pentru a înțelege ce înseamnă prevenția și stilul de viață sănătos pentru ei;
  3. Interviuri cu membri din grupuri de inițiativă civică sau interviuri cu câtiva donatori individuali de-ai noștri pentru a afla mai multe despre cum se raportează bucureștenii la cartierul în care locuiesc, și ce-i face pe oameni să doneze/să se implice într-o organizație sau în rezolvarea unei probleme.

Estimăm că perioada de cercetare  va fi de aproximativ  10 zile de lucru, în intervalul 17 iulie – 18 august 2017. Dacă vă place și lucrăm bine împreună, după această perioadă vom oferi 3  burse pentru continuarea colaborării.

Dacă vreți să participați, vă rugăm să ne spuneți pe scurt (maximum jumătate de pagină) de ce ați vrea să vă implicați în acest demers.  Așteptăm mesajele voastre la  cristina@fundatiacomunitarabucuresti.ro până pe 28 iunie.

Mulțumim,

Echipa FCB


SALONUL MASTERATELOR ÎN COMUNICARE

postat 15 iun. 2017, 09:25 de Webmaster FJSC   [ actualizat la 15 iun. 2017, 09:25 ]

SALONUL MASTERATELOR ÎN COMUNICARE

organizat de Asociaţia Română de Relaţii Publice

şi Asociaţia Formatorilor în Jurnalism şi Comunicare

 

Aula Bibliotecii Centrale Universitare din Bucureşti,

21 iunie 2017, orele 12:00-14:00

 

În ziua de 21 iunie, timp de două ore, studenţii de la facultăţile din Bucureşti şi din alte centre universitare vor putea urmări oferta educaţională cu privire la masteratele de comunicare organizate de facultăţile şi secţiile de profil din Capitală.

 

Începând cu ora 12:00, aceasta va fi prezentată de cadre didactice de la majoritatea facultăţilor şi secţiilor cu profil de Comunicare din Bucureşti.

 

La Salonul Masteratelor în comunicare pot participa studenţii de la orice facultate, indiferent de profil: Ştiinţific (ştiinţe economice, ştiinţe juridice, ştiinţe politice, ştiinţe ale educaţiei, ştiinţe ale comunicării, ştiinţe ale naturii) sau Artistic (arte plastice, arte vizuale, artă teatrală, artă cinematografică etc.).

 

Sunt aşteptaţi toţi studenţii care îşi doresc să lucreze într-un domeniu al comunicării strategice: Advertising, Advocacy, Comunicare în afaceri, Comunicare şi afaceri europene, Comunicare educaţională, Comunicare interculturală, Comunicare managerială, Comunicare organizaţională, Corporate Social Responsibility (CSR), Diplomaţie publică şi relaţii internaţionale, Human Resources, Lobby, Media Relations, Project Management, Public Affairs, Public Relations (PR).

Internship pentru studenții la jurnalism

postat 9 iun. 2017, 06:17 de Webmaster FJSC   [ actualizat la 9 iun. 2017, 06:17 ]

Fundația Comunitară București (FCB) a lansat Vital Signs București, prima cercetare care colectează date publice din 12 domenii importante ale orașului. Construită pe baza unei metodologii folosite de fundațiile comunitare la nivel internațional, cercetarea surprinde situația calității vieții în București pe 12 domenii: populație, mediu, economie locală, muncă, mobilitate, siguranță, decalajul dintre bogați și săraci, locuire, educație, sănătate, artă și cultură, apartenență.

Pe baza datelor obținute în cercetarea Vital Signs București, FCB a selectat 3 domenii cheie, în care se va implica în perioada următoare: (1) educația și rolul comunității în influențarea rezultatelor școlare; (2) prevenția în sănătate și stil de viață sănătos și (3) apartenența la comunitate.

Căutăm 3 studenți la jurnalism, care vor lucra în 3 echipe mixte, împreună cu studenți la sociologie/antropologie, pentru a ne ajuta să înțelegem mai bine nevoile și oportunitățile de acțiune în cele 3 domenii de mai sus. Sub coordonarea și cu sprijinul nostru logistic, echipele de studenți vor lucra pentru construirea unor studii de caz, precum:

1.       Școala 136 (Ferentari) - interviuri cu părinți, profesori, copii și organizatorii și voluntarii care lucrează la Centrul de educație alternative din Ferentari și/sau Școala Ferdinand (Gara Obor) – interviuri profesori, copii, părinți, Asociația pentru Tranziție Urbană, care lucrează cu școala pentru grădina școlii; 

2.       Interviuri la un cabinet de medicină de familie de cartier/mini-clinică de cartier și cu câțiva locuitori ai zonei respective pentru a înțelege ce înseamnă prevenția și stilul de viață sănătos pentru ei;

3.       Interviuri cu membrii din grupuri de inițiativă civică sau interviuri cu câtiva donatori individuali de-ai noștri pentru a afla mai multe despre cum se raportează bucureștenii la cartierul în care locuiesc? Ce-i face pe oameni să doneze/să se implice într-o organizație sau în rezolvarea unei probleme?   

Estimăm ca perioada de internship  va fi de aproximativ  10 zile lucrătoare, în intervalul 17 iulie – 18 august 2017. Dacă vreți să participați, vă rugăm să ne spuneți pe scurt (maxim jumătate de pagină) de ce ați vrea să vă implicați în acest demers. Așteptăm mesajele voastre la  cristina@fundatiacomunitarabucuresti.ro până pe 28 iunie.

Mulțumim,

Echipa FCB

Stagii pentru studenti, in echipa Rogalski Damaschin Public Relations

postat 7 iun. 2017, 03:47 de Webmaster FJSC   [ actualizat la 7 iun. 2017, 03:47 ]

Daca esti student in anul II de studii universitare sau in anul I (studii de master) la Comunicare/ PR/ Jurnalism si vrei sa te familiarizezi cu viata de comunicator in agentie, echipa Rogalski Damaschin PR iti asteapta CV-ul, insotit de o scrisoare de motivatie, pe adresa de email  office@rogalski.ro (termen limita - 12 iunie 2017).

Candidatii acceptati vor fi invitati la un interviu, in urma caruia se vor selecta cel putin 2 stagiari, care vor participa la proiectele agentiei, in perioada 15 iunie – 15 septembrie 2017.

 

Despre Rogalski Damaschin  Public Relations

Rogalski Damaschin Public Relations sustine ca este posibil ca, prin comunicare, intreaga comunitate sa evolueze, intr-o perioada în care consumatorii au asteptari din ce in ce mai mari de la branduri, companii si lideri. Misiunea agentiei este sa creeze un impact social si economic pozitiv, prin idei care inspira schimbarea in bine. Astfel, agentia promoveaza in practica si limbajul curent al PR-ului, conceptul de „good advocacy”, care desemneaza o comunicare militanta, onesta si creativa, de natura sa genereze continut valoros si rezultate pozitive atat pentru companii, cat si pentru consumatori. Agentia se structureaza in doua arii de specialitate: consumer PR, coordonata de Alina Damaschin, in calitate de Creative Leader, si corporate PR, divizie coordonata de Eliza Rogalski, in calitate de Strategy Leader.

Job opportunities at EUobserver

postat 21 mai 2017, 09:52 de Webmaster FJSC   [ actualizat la 21 mai 2017, 09:52 ]

EUobserver is currently recruiting Freelance Journalists.
EUobserver is an indispensable news source for anyone who wants to know about Europe and the EU. We are one of the most widely read EU news publications globally and are ranked as one of the most important news sources for EU journalists.

EUobserver is a not-for-profit, independent online newspaper established in Brussels in 2000. We value free thinking and plain speech and aim to support European democracy by giving people the information they need to hold the EU establishment to account.

Internship NOIZZ.ro

postat 21 mai 2017, 06:27 de Webmaster FJSC   [ actualizat la 21 mai 2017, 06:27 ]



HAI LA INTERNSHIP
Trimite CV-ul tău la adresa makesomenoizz@ringier.ro și hai să înveți jurnalism în cea mai COOL echipă din online!

Oportunitate pentru studenți: "Defence and Dialogue in Eastern Europe"

postat 11 mai 2017, 07:39 de Webmaster FJSC   [ actualizat la 11 mai 2017, 07:40 ]

EADSociety este un ONG internațional dedicat evenimentelor de educație nonformală pentru tinerii pasionați de științe politice, relații internaționale, drept, jurnalism, diplomație și domeniile conexe.
Astfel, tinerii studenți au oportunitatea de a se implicara în schimburi interculturale și pot învăța, într-un mod practic, despre ceea ce înseamnă diplomația multilaterală, cum funcționează organizațiile internaționale și care este procesul decizional în vederea managementului crizelor la nive internațional.
În vara anului acesta vom organiza o serie de evenimente internaționale regrupate sub egida unui proiect unic: Defence and Dialogue in Eastern
Europe (DDEE). Aceste evenimente vor avea loc în perioada 31 iulie – 5 august 2017, în București, în prezența a peste 200 de participanți
internaționali și reprezentanți ai mediului diplomatic. Prin organizarea unui forum tematic și a unei simulări de proces decizional NATO, DDEE va
reprezenta o oportunitate deosebită pentru învățare și dezvoltare a rețelei de networking.
Studenții pot aplica pentru diferite poziții disponibile: delegați individuali, grup de delegați, raportori/staff internațional sau ofițeri de presă (editor/jurnalist/social media).
Ne dorim să punem în contact studenții din România cu tineri profesioniști, diplomați și reprezentanți ai organizațiilor internaționale, să conturăm oportunități de dezvoltare personală și profesională, dar și posibilitatea de a acumula noi competențe și aptitudini.
Puteți găsi mai multe informații despre proiect, cât și despre procedura de selecție, pe website-ul nostru:
TERMENUL LIMITĂ PENTRU TRIMITEREA APLICAȚIILOR: 15 MAI 2017 (CV și formular de aplicație).

Stagiu practică plătită, vara 2017

postat 5 mai 2017, 01:41 de Webmaster FJSC   [ actualizat la 10 mai 2017, 05:48 ]

Dragi studenţi,

Platforma culturală Matricea Românească (www.matricea.ro), editată de către Asociaţia Culturală Matricea Românească, oferă un stagiu de practică plătită, în perioada 15 iulie - 15 septembrie 2017, în redacţia sa.

Căutăm un tânăr coleg entuziast, dornic să facă primii paşi în mass media culturală românească, sau (dacă este cazul) să treacă la următorul nivel în cariera sa.

Cerinţele postului:

- o bună cunoaştere a limbii române (preferabil, dar nu obligatoriu, şi a istoriei românilor)

- talent literar

- proactivitate în realizarea de materiale

- disponibilitate pentru muncă de teren, respectiv deplasări în ţară

- disponibilitate pentru lucru seara şi în week-end

- un interes prioritar pentru acumularea de experienţă

 

Practica va fi remunerată cu 1250 de lei pe lună, iar programul de lucru este de 6 ore pe zi.

Cei interesaţi pot trimite un CV, însoţit de un text reprezentativ al lor, la adresa contact@matricea.ro, cu subiectul: “Practică vară 2017 Matricea Românească”. Ulterior, cei aleşi vor fi invitaţi la o discuţie individuală.

Data limită de trimitere a candidaturilor: 15 iunie 2017

În urma practicii, studentului i se poate oferi un loc de muncă în echipa Matricea Românească.

Notă: Anunţul este adresat exclusiv studenţilor de la FJSC. Mai multe detalii despre misiunea şi obiectivele Matricea Românească, la http://matricea.ro/despre-asociatia-culturala-matricea-romaneasca/

Locuri de practică în cadrul Festivalului internațional George Enescu

postat 27 apr. 2017, 03:14 de Webmaster FJSC   [ actualizat la 27 apr. 2017, 03:14 ]

Organizatorii Festivalului George Enescu oferă mai multe locuri de practică studenților FJSC în cadrul evenimentului ce va avea loc în luna septembrie 2017. Practica va începe la finalul lunii august.
Studenții interesați sunt rugați să trimită un CV (cu o fotografie) la adresa antonia.matei@fjsc.ro până pe data de 1 mai 2017.
Selecția finală va fi realizată de organizatori în urma unei întâlniri.

Unde vreți să faceți practică anul acesta?

postat 26 apr. 2017, 06:13 de Webmaster FJSC   [ actualizat la 28 apr. 2017, 00:56 ]

Oferta FJSC este EXCELENTĂ și, în 2017, este deschisă atât studenților anului I și II, zi și ID, cât și studenților de anul III și master (în limita locurilor disponibile). Practica este o oportunitate de neratat de a colabora cu o redacție, cu o agenție de publicitate sau de relații publice sau cu un departament de comunicare, unde, ulterior, puteți lucra pe termen lung.

Vă rugăm să completați până joi, 4 mai, formularul de practică de aici:

https://goo.gl/forms/V3AtnOtzz3hnCrPW2

precizând, de exemplu, și dacă ați făcut deja practică, lucrați în industriile comunicării sau aveți deja un loc de practică (conform Regulamentului FJSC).


Oferta FJSC de locuri de practică este bogată și cuprinde, printre altele:

·        Jurnalism - Agenție de presă: Agerpres, Rador,

·        Jurnalism – Presă tipărită și on-line: ZF, News.ro, România liberă, Adevărul, Gândul, Publicațiile Flacăra (DTP), www.casajurnalistului.ro, www.pressone.ro, www.riseproject.ro, www.dcnews.ro, www.playtech.ro, Prosport, grupul Ringier, Hotnews, Trustul Intact ( Digital Antena Group )

·        Jurnalism – Radio: Radio România, Radio București, DigiFM, Radio Guerilla

·        Jurnalism – Televiziune: TVR, Digi24 (inclusiv posturile locale), ProTV, RTV, Antena 3, Kanal D, Realitatea TV

·        Publicitate: Graffiti BBDO Romania, Momentum-McCann Erickson, MRM- McCann, Dezibel Media (Web design și campanii online )

·        Relații publice: Image PR, Ministerul Educației, Camera Deputaților, The Public Advisors, Sănătatea Press Group, Asociația Română Anti SIDA, McCann Erickson, Golin, V+O Communication, Prais Corporate Communication, Oxygen PR, Birou de Presă - Camera Deputaților.

1-10 of 18