Prima pagină‎ > ‎Master‎ > ‎

Informaţii despre admitere

Admiterea la programele de master ale FJSC

Pentru detalii legate de programul de master, despre tipul de specializare și despre examenul de admitere,
faceți click pe numele programului dorit.

 

Locuri buget

Locuri taxă

Campanii de comunicare în publicitate și relații publice - IF

19

31

Comunicare și resurse umane (nume anterior "Comunicare corporativă") - IF

19

31

Comunicare și resurse umane (nume anterior "Comunicare corporativă") - IFR

-

50 de locuri (taxă)

Jurnalism politic - IF

19

31

Jurnalism tematic - IF

19

31

Jurnalism tematic - IFR

-

50 de locuri (taxă)

Managementul instituțiilor mass-media - IF

19

31

Médias, développement, société (en français) - IF

10

40

Media, public communication and globalization (in English) - IF

0

50

Producție multimedia și audio-video - IF

19

31

Teorii și metode de cercetare în științele comunicării - IF

0

50

Istoria ideilor, mentalităților și culturii de masă (sec. XIX-XXI) - IF

Vezi site-ul Facultății de Istorie

Criteriile de departajare în cazul mediilor egale
În cazul în care sunt mai mulţi candidaţi cu aceeaşi notă pe ultima poziţie la locurile finanţate de la buget, conform cifrei de şcolarizare, se vor aplica următoarele criterii de departajare:

1. Proiectul (proba scrisă).
2. Media la licenţă.


Pentru detalii legate de programul de master, despre tipul de specializare și despre examenul de admitere, faceți click pe numele programului dorit.

            Programul de studii

Forma de învățământ

Cifra de școlarizare (buget)

Cifra de școlarizare (taxă)

total

din care pt. rromi

Campanii de comunicare în publicitate și relații publice

cu frecvență

20

 

 

 

 

 

 

 

 

3

30

Comunicare și resurse umane

cu frecvență

20

30

Comunicare și resurse umane

Frecvență redusă

-

50

Jurnalism politic

cu frecvență

16

34

Jurnalism tematic

cu frecvență

16

34

Jurnalism tematic

Frecvență redusă

-

50

Managementul instituțiilor mass-media

cu frecvență

16

34

Mass-media, dezvoltare, societate Médias, développement, société (en français)

cu frecvență

15

35

Media, comunicare publică și globalizare Media, public communication and globalization (in English)

cu frecvență

15

35

Producție multimedia și audio-video

cu frecvență

17

33

Teorii și metode de cercetare în științele comunicării

cu frecvență

10

40

Master în colaborare cu Facultatea de Istorie (Vezi site-ul Facultății de Istorie)

cu frecvență

3

-

TOTAL

 

148

3

405

Metodologia concursului de admitere la Studii Universitare de Master

Criteriile de departajare în cazul mediilor egale
În cazul în care sunt mai mulţi candidaţi cu aceeaşi notă pe ultima poziţie la locurile finanţate de la buget, conform cifrei de şcolarizare, se vor aplica următoarele criterii de departajare:

1. Proiectul (proba scrisă).
2. Media la licenţă.



SESIUNEA din IULIE 2016

11-14 iulie > înscrierea candidaților
Orar: 11.00-15.00, sala 616

ACTUALIZARE: Actele necesare pentru înscriere – Studii Universitare de Master. Vă rugăm să accesaţi linkul următor:

Candidaţii care vor să se înscrie la mai multe programe de master vor aduce un dosar cu acte originale sau còpii legalizate pentru prima opţiune şi dosar(e) cu còpii xerox simple pentru celelalte opţiuni. În funcţie de cerinţele fiecărui master, candidaţii vor depune la dosar proiectul de examen corespunzător fiecărui program de master.

Perioada de examinare:


15-16 iulie - Médias, développement, société (18 locuri buget)

15-16 iulie -
Media, Public Communication and Globalization (18 locuri buget)

15 iulie -
Teorii și metode de cercetare în științele comunicării (10 locuri buget)

18 iulie -
Producție multimedia și audio-video (18 locuri buget)

18-19 iulie -
Campanii de comunicare în publicitate și relații publice (18 locuri buget)

19 iulie -
Jurnalism tematic (18 locuri buget)

20 iulie -
Jurnalism politic (18 locuri buget)

20 iulie -
Comunicare și resurse umane (18 locuri buget)

20 iulie -
Managementul instituțiilor mass media (18 locuri buget)


29 iulie > data limită de afișare

Taxa de înscriere
O taxă fixă de 150 lei pentru admiterea la una sau mai multe specializări.
 


SESIUNEA din SEPTEMBRIE 2016

3-11 septembrie > înscrierea candidaților
14-19 septembrie > perioada de examinare
23 septembrie > data limită de afișare

Facultatea de Jurnalism și Ştiinţele Comunicării (FJSC) organizează în iulie 2016 admitere la următoarele programe de master de doi ani, cu frecvență, acreditate, conform Hotărârii de Guvern 595/2015:


Campanii de comunicare în publicitate și relații publice

75 de locuri (buget și taxă) *

Comunicare și resurse umane (nume anterior "Comunicare corporativă")

75 de locuri (buget și taxă) *

Jurnalism politic

50 de locuri (buget și taxă) *

Jurnalism tematic

50 de locuri (buget și taxă) *

Managementul instituțiilor mass-media

75 de locuri (buget și taxă) *

Médias, développement, société (en français)

50 de locuri (buget și taxă) *

Media, public communication and globalization (in English)

75 de locuri (buget și taxă) *

Producție multimedia și audio-video

75 de locuri (buget și taxă) *

Teorii și metode de cercetare în științele comunicării

50 de locuri (buget și taxă) *

Istoria ideilor, mentalităților și culturii de masă (sec. XIX-XXI)

Vezi site-ul Facultății de Istorie



Pentru detalii legate de programul de master, despre tipul de specializare și despre examenul de admitere, faceți click pe numele programului dorit.
Locurile nedistribuite în sesiunea din iulie 2016 pot fi scoase la concurs, din nou, în sesiunea din septembrie 2016.


În atașament se află lista cu repartizarea locurilor la buget (UB) și cu numărul de locuri repartizate Facultății de Jurnalism și Ştiinţele Comunicării.

Ċ
Webmaster FJSC,
7 iun. 2016, 11:43