PR ARENA - ediția I PROGRAM 18-19 APRILIE 2019 18 APRILIE (10.00 - 16.00)- tragere la sorți (echipe, mentori, ordinea prezentărilor); prezentarea brief-ului, lucrul pe echipe sub coordonarea unui mentor. Locație - Beans&Dots. 19 APRILIE (16.00 - 19.00) - prezentarea pitch-urilor (amfiteatrul R3, Facultatea de Chimie). Echipe calificate, mentori, ordinea prezentărilor - bit.ly/2UKi0DC MENTORI - PR ARENA Cristina Hanganu - Director de comunicare & CSR, Lidl România - bit.ly/2FrLU5n Ioana Mănoiu - Managing Partner GMP PR - bit.ly/2Wm02DT Anca Oreviceanu - Communication & Brands Director, Europe Central, Michelin - bit.ly/2FCVHXi Veronica Dogaru - Corporate Communications Manager, Orange România - bit.ly/2U2UK3u Irina Ionescu – Corporate Communications & Public Affairs Manager, Coca-Cola HBC România -bit.ly/2CMqGP7 Eliza Rogalski - Founding Partner Rogalski Damaschin Public Relations - bit.ly/2HWhf3E Corina Vasile - Communication & PR Director Raiffeisen Bank, România
Oana-Andreea Logigan - Head of Corporate Department MSL The Practice - bit.ly/2VwfPQy Anca Ungureanu - Identity and Communication Director UniCredit Bank Crenguța Roșu - Managing Partner, DC Communication CALENDAR 18 MARTIE – 5 APRILIE – înscrierea echipelor în competiția PR ARENA 8 – 12 APRILIE – selecția echipelor 15 APRILIE – anunțarea echipelor care vor intra în competiția PR ARENA 18 – 19 APRILIE – desfășurarea competiției PR ARENA și premierea echipelor câștigătoare PREMII – PR ARENA
REGULAMENT Competiția PR ARENA este destinată studenților de la FJSC (programele de licență și master). Tu și colegii tăi puteți alcătui o echipă din 3 sau 4 studenți. Componența echipei nu se poate modifica după ce vă înscrieți. ETAPA 1 – ÎNSCRIEREA ÎN COMPETIȚIE - 18 MARTIE – 5 APRILIE Fiecare echipă trimite la emailul prarena@fjsc.ro o descriere a membrilor echipei și un eseu (max. o pagină) în care să includă motivația pentru care dorește să participe la rezolvarea unui brief de relații publice. ETAPA 2 – SELECȚIA ECHIPELOR Criterii de jurizare: - capacitatea echipei de a oferi o descrierea inedită a membrilor echipei; - capacitatea de a oferi o motivație plauzibilă pentru participarea la PR Arena; - redactarea motivaței într-un mod profesional. ETAPA 3 – DESFĂȘURAREA COMPETIȚIEI PR ARENA Echipele selecționate vor avea fiecare câte un mentor din profesie cu care vor lucra la prezentarea pitch-ului pornind de la un brief furnizat în ziua competiției (18 aprilie). Fiecare echipă va avea la dispoziție 10 de minute pentru a prezenta pitch-ul în fata juriului pe data de 19 aprilie. Un pitch câștigător trebuie: - să rezolve situația identificată în brief; - să ofere soluții creative și eficiente pentru situația furnizată; - să fie prezentat într-o manieră persuasivă și profesională; - să fie adaptat contextului social, cultural și economic. |