PR ARENA - ediția a III-a


  

CALENDAR

21 OCTOMBRIE – 30 OCTOMBRIE – înscrierea echipelor în competiția PR ARENA

21 OCTOMBRIE – 30 OCTOMBRIE – înscrierea studenților din anul 1 care doresc să participe ca invitați speciali în echipele din competiție

30 OCTOMBRIE - 3 NOIEMBRIE– selecția echipelor

3 NOIEMBRIE – anunțarea echipelor care vor intra în competiția PR ARENA și a studenților din anul 1 selectați ca invitați speciali

16 NOIEMBRIE – desfășurarea online a competiției PR ARENA (deschiderea oficială, prezentarea briefului, lucrul în echipe cu mentorii)

17 NOIEMBRIE prezentarea proiectelor și premierea echipelor câștigătoare 

 

NOUTATE 


Competiția PR ARENA (ediția a III-a) este pentru prima dată o competiție de nivel național. Alături de echipele de studenți de la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării (Universitatea din București), vor fi înscrise în concurs anul acesta echipe din mai multe centre universitare din România: Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași, Universitatea Transilvania din Brașov, Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca, Universitatea ”Ovidius” din Constanța, Universitatea de Vest din Timișoara și Universitatea „Vasile Alecsandri” din Bacău.

 

REGULAMENT


Competiția PR ARENA (ediția a III-a) este destinată studenților de la programele de licență și master cu profil de comunicare din mai multe centre universitare din România. Tu și colegii tăi puteți alcătui o echipă din 2 sau 3 studenți. Componența echipei nu se poate modifica după ce vă înscrieți. Fiecare echipă poate primi, prin tragere la sorți, un student din anul 1 drept invitat special (în funcție de numărul studenților de anul 1 înscriși).


ETAPA 1 – ÎNSCRIEREA ÎN COMPETIȚIE - 21 OCTOMBRIE – 30 OCTOMBRIE


Fiecare echipă trimite la emailul prarena@fjsc.ro o descriere a membrilor echipei și un eseu (max. o pagină) în care să includă motivația pentru care dorește să participe la rezolvarea unui brief de relații publice.

Fiecare student de anul 1 trimite la adresa prarena@fjsc.ro un email care să conțină o scurtă descriere a propriei persoane și o motivație scurtă (maximum 3 paragrafe) a dorinței de a participa la competiție.


ETAPA 2 – SELECȚIA ECHIPELOR


Criterii de jurizare pentru echipe:

-   capacitatea echipei de a oferi o descrierea inedită a membrilor echipei;

-   capacitatea de a oferi o motivație plauzibilă pentru participarea la PR Arena;

-   redactarea motivației într-un mod profesionist.


Criterii de jurizare pentru studenții de anul 1:

-   capacitatea de a se descrie concis și într-o manieră inedită

-   capacitatea de a oferi o motivație plauzibilă pentru participarea la PR Arena;

-   redactarea emailului într-un mod profesionist.

 

ETAPA 3 – DESFĂȘURAREA COMPETIȚIEI PR ARENA


Echipele selecționate vor avea fiecare câte un mentor din profesie cu care vor lucra la prezentarea pitch-ului pornind de la un brief furnizat în ziua competiției (16 noiembrie).  

Fiecare echipă va prezenta pitch-ul în fața juriului pe data de 17 noiembrie.


Un pitch câștigător trebuie:

-   să rezolve situația identificată în brief;

-   să ofere soluții creative și eficiente pentru situația furnizată;

-   să fie prezentat într-o manieră persuasivă și profesională;

-   să fie adaptat contextului social, cultural și economic.   

 

MENTORI 


    Cristina Hanganu - Corporate Communication Director Lidl Romania - https://bit.ly/31t986J

    Corina Vasile - Corporate Communication Director Raiffeisen Bank

    Anca Oreviceanu - Site Communication Manager Michelin Romania - https://bit.ly/3ma93wU

    Maria Mihai - Communication Manager Lidl Romania - https://bit.ly/3ofiDQP

    Elena Neicu - Corporate Communication NN Romania

    Silvia Jalea - Communication Manager ING Bank - https://bit.ly/3kvqirO

    Silvia Mihailescu - Director of Marketing and CommunicationsING Bank - https://bit.ly/37A2Ndw

    Irina Roncea - Managing Director Golin Romania - https://bit.ly/2Tblc8e

    Roxana Diba - Head of Brand Communication Agentia Golin

    Cristina Butunoi - Head of Corporate Communication Golin Romania - https://bit.ly/3olmY5h

    Dana Dobrescu - Corporate & Government Affairs Manager Mondelez - https://bit.ly/2TaUBs5

    Crengura Rosu - Managing Director DC Communication

    Manuela Ciugudean - coach, trainer, personal brand strategist

    Mihaela Savu - Communication & PR Director Idea Bank

    Nicoleta Deliu - Sef Departament Comunicare BCR - https://bit.ly/37sxul1

    Dana Nae Popa - Managing Director Pastel

    Carina Sava - Artist Manager Watermelon Agency

    Andreea Pistritu - Sales Director Arbo Media

    Andreea Paleologu - Account Director & Partner at SAG MEDIA COMMUNICATIONS - https://bit.ly/2Hq6S98

    Mentor – Agenția Rogalski Damaschin

  1. Edițiile precedente PR ARENA

Competiția inițiată de Global Woman in PR România și Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării (Universitatea din București) se află la a treia ediție, prima desfășurată în întregime în online. Despre primele două ediții ale competiției puteți citi detalii aici:

 

https://www.iqads.ro/articol/48660/world-vision-va-implementa-ideile-din-editia-a-doua-a-competitiei-pr-arena




Ċ
Web Editor FJSC,
21 oct. 2020, 08:15
Ċ
Web Editor FJSC,
21 oct. 2020, 08:24
Ċ
Web Editor FJSC,
21 oct. 2020, 08:15
Ċ
Web Editor FJSC,
21 oct. 2020, 08:15
Ċ
Web Editor FJSC,
21 oct. 2020, 08:10
Ċ
Web Editor FJSC,
21 oct. 2020, 08:19
Ċ
Web Editor FJSC,
21 oct. 2020, 23:15
Ċ
Web Editor FJSC,
21 oct. 2020, 08:19
Ċ
Web Editor FJSC,
21 oct. 2020, 08:20
Ċ
Web Editor FJSC,
21 oct. 2020, 08:20