Competiții studențești - PR ARENA

PR ARENA

PROGRAM 18-19 APRILIE 2019

18 APRILIE (10.00 - 16.00)- tragere la sorți (echipe, mentori, ordinea prezentărilor); prezentarea brief-ului, lucrul pe echipe sub coordonarea unui mentor. Locație - Beans&Dots.

19 APRILIE (16.00 - 19.00) - prezentarea pitch-urilor (amfiteatrul R3, Facultatea de Chimie). Echipe calificate, mentori, ordinea prezentărilor - bit.ly/2UKi0DC




MENTORI - PR ARENA

Cristina Hanganu - Director de comunicare & CSR, Lidl România - bit.ly/2FrLU5n

Ioana Mănoiu - Managing Partner GMP PR - bit.ly/2Wm02DT    

Anca Oreviceanu - Communication & Brands Director, Europe Central, Michelin bit.ly/2FCVHXi

Veronica DogaruCorporate Communications Manager, Orange România - bit.ly/2U2UK3u

Irina Ionescu – Corporate Communications & Public Affairs Manager, Coca-Cola HBC România -bit.ly/2CMqGP7

Eliza Rogalski - Founding Partner Rogalski Damaschin Public Relations - bit.ly/2HWhf3E

Corina Vasile - Communication & PR Director Raiffeisen Bank, România

Oana-Andreea Logigan - Head of Corporate Department MSL The Practice - bit.ly/2VwfPQy

Anca Ungureanu - Identity and Communication Director UniCredit Bank

Crenguța Roșu - Managing Partner, DC Communication


CALENDAR

18 MARTIE – 5 APRILIE – înscrierea echipelor în competiția PR ARENA

8 – 12 APRILIE – selecția echipelor

15 APRILIE – anunțarea echipelor care vor intra în competiția PR ARENA

18  – 19 APRILIE – desfășurarea competiției PR ARENA și premierea echipelor câștigătoare


PREMII – PR ARENA

  • internship-uriCoca Cola HBC, Raifeisen Bank, Rogalski-Damaschin
  • curs oferit de Lidl susținut de Tudor Mușat si Ana-Maria Diceanu (un curs de 5 zile (10 ore în total) pentru primele 2 echipe și de 2 ore pentru echipa de la locul III)
  • 10 Huawei Band 2 Pro
  • 10 cărți Golden Book of Romanian Public Relations – 15 ani de practică și reperele unei industrii – Dana Oancea (editor)
  • 10 cărți Powered Storytelling (Murray Nossel)
  • 10 cărți Hopul (Seth Godin)


REGULAMENT

Competiția PR ARENA este destinată studenților de la FJSC (programele de licență și master). Tu și colegii tăi puteți alcătui o echipă din 3 sau 4 studenți. Componența echipei nu se poate modifica după ce vă înscrieți.

ETAPA 1 – ÎNSCRIEREA ÎN COMPETIȚIE - 18 MARTIE – 5 APRILIE

Fiecare echipă trimite la emailul prarena@fjsc.ro o descriere a membrilor echipei și un eseu (max. o pagină) în care să includă motivația pentru care dorește să participe la rezolvarea unui brief de relații publice.

ETAPA 2 – SELECȚIA ECHIPELOR

Criterii de jurizare:

-   capacitatea echipei de a oferi o descrierea inedită a membrilor echipei;

-   capacitatea de a oferi o motivație plauzibilă pentru participarea la PR Arena;

-   redactarea motivaței într-un mod profesional.

ETAPA 3 – DESFĂȘURAREA COMPETIȚIEI PR ARENA

Echipele selecționate vor avea fiecare câte un mentor din profesie cu care vor lucra la prezentarea pitch-ului pornind de la un brief furnizat în ziua competiției (18 aprilie).  

Fiecare echipă va avea la dispoziție 10 de minute pentru a prezenta pitch-ul în fata juriului pe data de 19 aprilie.

Un pitch câștigător trebuie:

-   să rezolve situația identificată în brief;

-   să ofere soluții creative și eficiente pentru situația furnizată;

-   să fie prezentat într-o manieră persuasivă și profesională;

-   să fie adaptat contextului social, cultural și economic.   


Ċ
Web Editor FJSC,
26 mar. 2019, 23:44
Ċ
Web Editor FJSC,
25 mar. 2019, 00:53
Ċ
Web Editor FJSC,
3 apr. 2019, 10:52
Ċ
Web Editor FJSC,
26 mar. 2019, 02:22
Ċ
Web Editor FJSC,
31 mar. 2019, 23:58
Ċ
Web Editor FJSC,
10 apr. 2019, 05:52
Ċ
Web Editor FJSC,
27 mar. 2019, 12:51
ĉ
Web Editor FJSC,
18 apr. 2019, 05:59