Prof. univ. dr. Mihai Coman 
Fondator al Facultății de Jurnalism și Stiințele Comunicării
Decan FJSC
Departamentul de Jurnalism, FJSC şi Centrul de cercetare SPARTA
Doctor în Filologie (Universitatea din Bucureşti, 1985), absolvent al Facultății de Litere, Universitatea Bucureşti, 1976.

E-mail: mcoman53@yahoo.com
Consultaţii: Marți, miercuri și joi de la ora 17.00 la ora 18.00, sediul Școlii doctorale.

Interese de cercetare şi de predare 
Antropologia mass media: media events, arhetipuri și mituri în media, mass media și religia, etnografia audienței, socio-antropologia jurnaliștilor.

Publicaţii recente 

Coman Mihai, Studii de mitologie, Bucuresti, Nemira, 2009
Coman Mihai, „Press freedom and media pluralism in Romania: facts, myths and paradoxes”, in Andreea Czepeck, Melanie Helwig, Ewa Novak (ed), Press Freedom and Press Pluralism in Europe: concepts and conditions, Bristol, Intellect, 2009 (p. 177-196)
Coman Mihai, ”20 de ani de mass media in Romania postcomunista”, in Vasile Boari, Natalia Vlas, Radu Murea (coord), Romania dupa 20 de ani, Iași, Institutul European, 2010.
Coman Mihai, „Journalistic elites in post-communist Romania: from heroes of Revolution to media moguls”, in Journalism Studies, vol 11, nr. 4, 2010.
Coman Mihai, „Foreign Correspondents: Necessary Mythmakers”, Meta G. Carstarphen & Mihai Coman, in P. Gross, G. Kopper (eds), Understanding Foreign Correspondence: A Euro-American Handbook of Concepts, Methodologies, and Theories. New York, Peter Lang, 2011.
Coman Mihai, 2011, ”Three Accounts of the Founding Heroes of Communication Research”, in Communication Yearbook, 35
Coman Mihai, 2011, „Michael Jackson's 1992 concert in Bucharest: transforming a star into a saint”, Celebrity Studies, 2:3, 277-291.
Coman Mihai, “The Death of Corneliu Coposu: A Martyr Fabricated by the Media”, in Georgeta Raţă, Gheorghe Clitan and Patricia-Luciana Runcan (eds) Applied Social Sciences: Communication Studies, Cambridge, Cambridge Scholars Publishing, 2012.


Teme posibile pentru lucrările de licență și pentru disertații:

1. Vrăjitoarele în mass-media
2. Imaginea liderilor religioși în mass-media
3. Imaginea liderilor religioși în social media (preoți și călugări pe Facebook)
4. Arhetipuri in în publicitate (copilul, bătrânii, boala/vindecarea, substanța vieții, exploratorul etc)
5. Imaginea familiei în bloguri și site-uri ale celebrităților (lideri politici și/sau vedete)
6. Imagini ale identității naționale în publicitate: refacerea mitului arhetipal?
7. Ritualizarea evenimentelor politice și mediatizarea diferitelor manifestări ceremonial
8. Mituri și arhetipuri în comunicarea politică/mediatizarea politicului
9. Dezbateri și confruntări politice online – sferă publică și emoții
10. Imaginea studenților/mediului academic în mass media
11. Comentarii online despre plagiat


Ċ
Webmaster FJSC,
17 oct. 2016, 05:51
Ċ
Webmaster FJSC,
17 oct. 2016, 05:51
Ċ
Webmaster FJSC,
17 oct. 2016, 05:54
Ċ
Webmaster FJSC,
3 feb. 2016, 09:22