Lector univ. dr. Manuela PREOTEASADepartamentul de Jurnalism, Centrul de cercetare SPARTADoctorat în Ştiinţe ale Comunicării (Universitatea din Bucureşti, 2011)
pe tema evoluției mass-media în perioada post-comunistă din perspectiva
structurilor de proprietate (pluralismul structural și riscurile
concentrării mass-media pentru democraţie), Master în Managementul
instituțiilor Mass-Media (Universitatea din
Bucureşti, FJSC), Licenţă în Jurnalism (Universitatea din Bucureşti,
FJSC, 1999) E-mail: manuela.preoteasa[at]gmail.com Consultaţii: Luni, 12.00-14.00.
Interese de cercetare şi de predare Structuri de proprietate în mass-media, structuri de proprietate în piaţa marilor furnizori de internet, deontologia mass-media. Publicaţii importante
- Preoteasa, M, Comanescu, I, (2011), Mapping Digital Media, Open Society Institute online report [https://www.opensocietyfoundations.org/reports/mapping-digital-media-romania]
- Radu, R.N. & Preoteasa, M. (2012) Economia mass-media, Iaşi, Polirom [http://www.polirom.ro/catalog/carte/economia-mass-media-4713]
- Autor
al capitolelor despre conflictul de interese, publicitatea mascată în
Radu, R. (coord.), 2015, Deontologia comunicării publice, Iași, Polirom http://www.polirom.ro/catalog/carte/deontologia-comunicarii-publice-5693/
Preoteasa, Manuela, (2011), "Romania" in Martin, Beate, Scheuer, Alexander, Bron,
Christian, eds., The Media in South-East Europe Comparative Media Law and
Policy Study, Saarbrucken- Berlin-Bruxelles: Institute of European Media Law -
Preoteasa, Manuela, “Romania”, (2008), în Television across Europe – Following
Reports 2008, London - Budapest: Open Society Institute, Network Media
Program/
“Romania: Two TV networks, two realities”, in Indicator of Public Interes – TV
prime Time Domestic News Monitoring and Analysis of TV News, SEENPM,
International Media Support, Media Plan Institut, Sarajevo, 2007
|