Lector univ. dr. Camelia CUȘNIR
Departamentul de Antropologie culturală şi Comunicare
Doctor în Ştiinţe ale Comunicării (Universitatea din Bucureşti, FJSC, 2015), Master în Științele Comunicării (FJSC, Universitatea din Bucureşti, 1997), Master în Studii Canadiene (Facultatea de limbi și literaturi străine, Universitatea din București, 1998), Licență în Jurnalism (FJSC, Universitatea din București, 1996, Șefă de promoție);
Bursieră AUF, Université du Québec à Montréal (1995/96), Bursieră a Guvernului Francez, Formare în Jurnalism internațional, École Supérieure de Journalisme de Lille (1998), Program POSDRU159/1.5/S/132400 “Tineri cercetători de succes – dezvoltare profesională în context interdisciplinar şi internaţional” (octombrie 2014-septembrie 2015).
Premiul Organizației Internaționale a Francofoniei (OIF) pentru pentru Jurnalism și pentru contribuția la dezvoltarea limbii franceze și a valorilor Francofoniei în România (2013)

E-mail: cameliacusnir@yahoo.fr
Program de consultaţii:


Interese de cercetare şi de predare  
Sociologia intelectualilor, Influenceri, Spațiul public și noile tehnologii, Analiza discursului, Discursul media, Scriitură online (Digital writing), Semiotică.


Publicaţii importante 
  • Discursul intelectualilor români după 1989. Studiu de caz : intelectualii din GDS, Editions Institutul European, Iași, 2017, ISBN 978-606-24-0180-0
  • „Romanian Public Intellectuals and their Use of New Media”, Journal of Media Research, vol.9, no. 3(26), 2016, p. 24-37
  • "Symbolic constructions in the media discourse: Bucharest, Universitatii Square protests, 22 years after", Journal of Media Research, vol. 8 no. 1(21), 2015, p. 81-93
  • „Les intellectuels roumains à l’âge des nouveaux médias”, în Journalisme et transformations sociales : des anciens aux nouveaux médias, coord. I. Dragan, D. Rovența-Frumușani, N. Pelissier, L’Harmattan, Paris, 2015, ISBN : 978-2-343-08285-1
  • „Le discours médiatique des intellectuels roumains. Deux moments : 1990 et 2009", 12 pages, dans Revista Romana de Jurnalism si Comunicare, Anul IX (XIII), nr. 3 (45), 2014, p. 5-16