Conf. univ. dr. Antonio Momoc
Director al Departamentului de Antropologie culturală şi Comunicare
 
Doctor în Sociologie (Fac. de Sociologie şi Asistenţă Socială, UB, 2008), Master în Ştiinţe Politice (SNSPA, 2005), Master în Ştiinţele Comunicării (Universitatea din Bucureşti, FJSC, 2002), Licenţă în Ştiinţe Politice (Fac. de Ştiinţe Politice şi Administrative, UB, 2002) , Licenţă în Jurnalism (Universitatea din Bucureşti, FJSC, 2000). Bursă post-doctorală FSE-UB (2010-2013) cu o mobilitate la  LUISS Universita Guido Carli din Roma, (februarie-mai 2012). Bursă SUSI la Ohio University, E.W. Scripps College of Communication, Athens, SUA (iulie-august 2013).

E-mail: antonio.momoc@fjsc.ro
Program de consultaţii: Luni, orele 14-16, sala 611, Complex "Leu".

Interese de cercetare şi de predare 
Marketing şi PR politic, Publicitate electorală, Social media şi managementul reputaţiei online, New media, populism şi democraţie participativă, Comunicare politică 2.0 şi jurnalism online, Istoria politică a sociologiei româneşti.


Publicaţii importante (ultimii cinci ani)
Comunicarea 2.0. New media, participare și populism, Ed. Adenium, Iași, 2014, ISBN: 978-606-8622-29-3, pagini: 271.
Capcanele politice ale sociologiei interbelice – Şcoala gustiană între carlism şi legionarism
, Curtea Veche Publishing, Bucureşti, 2012, ISBN 978-606-588-270-6, pagini: 414
Bișnițari, descurcăreți, supraviețuitori, volum coordonat împreună cu Zoltan Rostas, Ed. Curtea Veche, Bucureşti, 2013, ISBN 978-606-588-628-5
 “România, țara userilor fericiți” în Șandru, Daniel și Bocancea, Sorin (coord.) Mass-media și democrația în România postcomunistă, ediția a II-a, Institutul European, Iași, 2013: 435-450, ISBN 978-973-611-988-0
“Candidaţii prezidenţiabili pe Facebook în timpul protestelor din ianuarie 2012” in Sociologie Românească, nr. 1/2013, ISSN: 1220 – 5389.
“Viața după social media”, Prefața la Boșoteanu, Ionela, Carmen, (2012), New Media. Rolul new media în campania electorală prezidențială din 2009, Institutul European, Iași, ISBN 978-973-611-856-2
“Romanian Parliamentarians on social media. Mobilizing voters at the poll in the 2012 parliamentary campaign” în Pătruț, Monica, Pătruț, Bogdan (editori), Web 2.0 in Education and Politics. The Social Media Revolution, Ed: Lambert Academic Publishing, Saarbrücken, 2013: 422-448, ISBN: 978-3-8473-2425-6
“New media and Web 2.0 Political Communication” în Boicu, Ruxandra (coord.) (2012) Media, Public Communication and Globalization, Editura Universității din București, ISBN: 978-606-16-0201-8
“Sociology and theology building the Romanian cultural nation. Gusti’s Sociological School – from the Cultural Community Center to the Social Service ”, European Journal of Science and Theology, vol. 9, Nr. 4, august 2013: 101-109. ISSN: 1841-0464
 “Engineering a good society: the Sociological School of Bucharest national project for building Romania”, European Journal of Science and Theology, vol. 9, suppl.2, iunie 2013: 95-104
“Social Media-PR Tools for Romanian Politicians?”,  Procedia – Social and Behavioral Sciences, World Congress on Administrative and Political Sciences,Volume 81, 28 June 2013: 116–121, ISSN: 1877-0428. Published by Elsevier Ltd.
“Religious messages and symbols in the neo-populist speech: the blogs of the 2009 elections candidates”, European Journal of Science and Theology, vol. 8, nr. 4, dec. 2012, pp. 205-214
“Political PR and communication techniques within The School of Dimitrie Gusti. King Karl II – The King of the peasants and of the youth”, Sociologie Românească, vol. X, nr. 2/2012
“The presidential candidates on Twitter during the 2009 Romanian elections”, Romanian Journal of Communication and Public Relations, vol. 14, no. 1 (25)/2012: 21-37
“Agresivitatea comentariilor de pe blogurile candidaţilor în campania prezidenţială din 2009 – Violenţa de limbaj ca exprimare liberă ”, Sfera Politicii, vol. XVIII, nr. 10 (164), oct. 2011, pp. 56-63
“Candidaţii populişti şi noile tehnologii (Blog, Facebook, YouTube) în alegerile prezidenţiale din 2009″, Sfera Politicii, vol.  XVIII, nr. 8 (162), aug. 2011, pp. 39-47
“Online Negative Campaign in the 2004 Romanian Presidential Elections”, Styles of Communication, Vol. 2, No 1 (2010), pp. 89-99
 “Sociologul Dimitrie Gusti, consilier de imagine?”, Sfera Politicii, nr. 135/2009, pp. 65-67
“O introducere în radioul online”, în Coman, Mihai, (coord.) Manual de Jurnalism, ediţia a III-a, Ed. Polirom, Iaşi, 2009: 672-685, ISBN 978-973-46-1239-0
Activiştii mărunţi (Istorii de viaţă), volum coordonat împreună cu Zoltan Rostas, Ed. Curtea Veche, Bucureşti, 2007, ISBN 978-973-669-444-8, pagini: 361