Lector univ. dr. Anca ANTONDepartamentul de Jurnalism, FJSC
Doctorat, Științele Comunicării, Universitatea din București, Școala Doctorală în Științele Comunicării, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, 2008-2011 Visiting PhD student, Cardiff University, Faculty of Journalism, Media and Communication, 2011 Masterat, Communication, Médias et Société, Universitatea din București, Facultatea de Sociologie și Asistență Socială, 2006-2008 Masterat, Modele de Comunicare și Relații Publice, Universitatea din București, Facultatea de Litere, secția Comunicare și Relații Publice, 2006-2007 Licență, Comunicare și Relații Publice, Universitatea din București, Facultatea de Litere, secția Comunicare și Relații Publice, 2002-2006
E-mail: anca.anton@fjsc.ro
Program de consultaţii: Joi, 15.00-17.00 (programare via e-mail)
Interese de cercetare şi de predare
- Relații publice
- Marketing
- Comunicare digitală și social media
- Diplomație civică
- Popular culture
Publicaţii
Articole
- Anton,
Anca, „Religious Representations in Popular Culture: Jesus
of South Park” în The Roumanian Journal of Journalism and Communication, Issue
1 (57), year XIII (XVII), 2018, p. 26-45, ISSN - 1842-256x - revistă indexată
EBSCO | ProQuest | RePEc, http://www.jurnalism-comunicare.eu/rrjc/abstract_en.php?id=187
-
Anton,
Anca, „Humour and Intertextuality: the Use of
Inter-Referentiality in The Simpsons, South Park and Family
Guy” în Sociologie Românească, nr. XIV(4):29-44, 2016, ISSN 1220-5389, http://www.arsociologie.ro/en/rezumat/1577-anton-4-2016
- revistă indexată de: CEEOL | ProQuest Sociological Abstracts | Google Scholar
| EBSCO SocINDEX | ULRICHSWEB | Index Copernicus | GESIS
-
Anton,
Anca, „Family Guy and the Characteristics of
Popular Culture” în Global Journal for Research Analysis, June/2015 issue,
Journal DOI: 10.15373/22778160,
http://theglobaljournals.com/gra/index.php - Indexed by: CONNECT JOURNAL
| ILLUSTRATA | Google Scholar | JOUR Informatics | Scirus
| Socol@r | DJQF | DRJI | EyeSource | CiteFactor
| THOMSON REUTERS
-
Anton,
Anca, „Relaţiile Publice într-o Românie Europeană / Public
Relations in an European Romania” în Manager (revista Facultății
Facultății de Administraţie Publică şi Afaceri, Universitatea din Bucureşti),
București, Ed. Universității din București, nr. 1/2005 - Indexed by: EBSCO-CEEAS |CEEOL
| RePEc | DOAJ |INDEX
COPERNICUS |PROQUEST | ULRICH | DRJI |Google
Scholar
Cărți de autor
- Anton,
Anca, Popular Culture: Repere conceptuale şi
metodologice pentru o cercetare sistematică în spaţiul românesc, București,
Ed. Universității din București, 2015 (ISBN 978-606-16-0582-8)
Cărți coordonate
- Coman, Mihai, Anton, Anca (coord.), Repere
conceptuale și perspective teoretice în științele comunicării, (vol.
colectiv), Editura Trei, București, 2013
Capitole în volume colective
- Anton,
Anca, „Abordări teoretice și metodologice în studiul
„popular culture” și pertinența lor în spațiul cultural românesc” în ***, Repere
conceptuale și perspective teoretice în Științele Comunicării - Studii
doctorale I (vol. colectiv al Școlii doctorale în Științele Comunicării),
Ed. Universității din București, București, 2011, p. 9-19
-
Anton,
Anca, „Relaţiile publice şi voluntariatul în organizaţiile
non-guvernamentale” în Marinescu, Paul (coord.), Team Work Management,
Ed. Universităţii din Bucureşti, Bucureşti, 2006, p. 7-16
CONFERINȚE
- EUPRERA Congress, Zagreb, Croația,
26-28.09.2019 - „Is there joy for PR agencies on Facebook?”
-
International Conference
„Understanding Transition VII”, Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele
Comunicării, Universitatea din Bucureşti, 11-12.09.2019 - „The Greta Thunberg
Effect as Civic Diplomacy: Reflection in Romanian Society and Media”
-
EUPOP2019, The European Popular
Culture Association (EPCA), University of Limerick, Limerick, Irlanda,
16-18.07.2019 - „Jesus of South Park”
-
Conferința națională a cercetării
în sociologie și asistență socială, Universitatea Lucian Blaga, Sibiu,
14-15.12.2018 - „Stiluri de viață ale Generației Z”
-
ECREA international conference,
Lugano, Elveția, 31.10-03.11.2018 - „Influencers, lurkers and emotions in the
debate over health issues: A network and sentiment analysis of the
#HealthForAll Twitter conversation” (co-autor)
-
International Conference
„Understanding Transition VI”, Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele
Comunicării, Universitatea din Bucureşti, 11-12.05.2018 - „Updates, revisions,
interpretations: Wikipedia and the Great Union Centenary” (co-author)
-
International seminar „Strategic
Communication and Corporate Diplomacy”, Instituto Superior de Ciencias Sociais
e Politicas, Universidade de Lisboa, Portugal, 22.02.2018 - „Civic Diplomacy”
-
International Conference
„Understanding Transition V - Developing Dialogic Communication”, Facultatea de
Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării, Universitatea din Bucureşti, 16.03.2017 -
„Digital citizenship and reclaiming the dialogic public sphere: the online
petition”
-
International Conference „YOUNG
RESEARCHERS IN THE SOCIAL SCIENCES", Universitatea de Vest din Timișoara,
Timișoara, 21-22.05.2015 – „Popular Culture From West To East”
-
Colocviul internațional
„Cartea-Obiect. Istorie culturală, strategii de marketing și tehnologii
multimediale”, București, 7-8.11.2014 - „Cartea în campanii românești de CSR”
-
„EUPOP” conference, London, UK,
13.07.2012 - „Dynamic of music consumption in senior Romanians (from Socialist
youth to Capitalist seniors)”
- „Post-socialist media audiences”
conference, Faculty of Social Sciences, Charles University, Prague, Czech
republic, 25.05.2012 - „The place and role of the youth of 1980s in media
consumption/creation within the socio-cultural transformations of
post-communist Romania”
- „Youth Sub(cultures) in Changing
Societies” Conference, Centre for Lifestyles Studies, Institute for
International and Social Studies, Tallinn University, Tallinn, Estonia,
4.02.2011 - „Music genres and youth subcultures ... a tandem ... shaping
Romanian society ... ”
-
Sesiunea ştiinţifică anuală a Facultăţii
de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării, Universitatea din Bucureşti, 9.05.2009 -
„Criza economică în blogosfera românească”;
-
PhD student seminar, EUPRERA
International Congress, Bucharest, 28.03.2009 - „Professions that create
popular culture”.
CURSURI
Facultatea de Jurnalism și
Științele Comunicării
- Marketing – curs licență,
specializările Jurnalism, Relații Publice, Publicitate
-
Relații publice pentru Corporații
– curs licență, specializarea Relații Publice
-
Digital Writing – curs licență,
specializarea Publicitate
-
Atelier de Relații Publice – curs
licență, specializarea Relații Publice
- Marketing pentru instituții
mass-media – curs masterat, program Managementul Instituțiilor Mass-Media
Facultatea de Administrație
și Afaceri
- Intercultural Communication and
Negotiation – MA course, Business Consulting MA programme
-
Communication and Public Relations
for Business – BA course, Business Administration BA programme
Facultatea de Limbi și
Literaturi Străine
- Organisational
culture/Interpersonal communication – MA course, CLOE MA programme
-
Organisational culture/Organisational
communication – MA course, CLOE MA programme
|