Anunțuri‎ > ‎

Anunțuri ID

Recuperare teste ISMM pe platforma Edocemus

postat 27 iun. 2018, 03:44 de Webdev FJSC   [ actualizat la 27 iun. 2018, 03:44 ]

Studenții care nu au reușit să susțină testele la ISMM din cauza indisponibilității temporare a platformei Edocemus vor avea ocazia de a participa la o nouă testare în ziua de sâmbătă, 30 iunie 2018, în intervalul orar 21.00-22.00.

Timp suplimentar pentru testarea online la ISMM pe platforma Edocemus

postat 25 iun. 2018, 14:44 de Webdev FJSC   [ actualizat la 25 iun. 2018, 14:45 ]

Din cauza faptului că platforma Edocemus a funcționat în ziua de 25 iunie cu întreruperi, dl. prof. Mihai Coman a decis că va mai acorda un interval de timp suplimentar studenților care n-au reușit ieri să acceseze platforma pentru testare. Așadar, toate testele la ISMM pentru semestrul al II-lea vor fi din nou accesibile în 26 iunie 2018, în intervalul orar 19.00 - 19.45.

Examenul ISMM pentru anul I ID va avea loc în Complexul Leu

postat 17 iun. 2018, 23:24 de Webdev FJSC   [ actualizat la 17 iun. 2018, 23:24 ]

În atenția studenților anului I ID, toate specializările: având în vedere că amfiteatrul R3 (Chimie) este ocupat în ziua de 19 iunie 2018 cu examenele de licență, examenul la Introducere în sistemul mass media se va desfășura în sala 614 din Complexul Leu, la aceeași oră la care a fost programat inițial (17.00).

Teste online la cursul de "Introducere în sistemul mass media"

postat 15 iun. 2018, 04:54 de Webdev FJSC   [ actualizat la 15 iun. 2018, 04:54 ]

În perioada 20-25 iunie 2018, pe platforma Edocemus va fi activă o serie de trei teste la cursul de Introducere în sistemul mass media. Aceste teste se adresează studenților ID din anul I, de la toate specializările. Testele vor fi notate.

Sesiune examene Licență - anul II, ID

postat 29 mai 2018, 02:14 de Webmaster FJSC   [ actualizat la 29 mai 2018, 02:14 ]

Vă rugăm să consultați documentul atașat.

Sesiune examene Licență - anul I, ID

postat 29 mai 2018, 02:13 de Webmaster FJSC   [ actualizat la 29 mai 2018, 02:14 ]

Vă rugăm să consultați documentul atașat.

Planificare re-examinări Licență - an terminal, ID

postat 24 mai 2018, 09:45 de Webmaster FJSC   [ actualizat la 24 mai 2018, 09:46 ]

Vă rugăm să consultați documentele atașate.

Planificare restanțe an terminal - ID

postat 23 mai 2018, 09:34 de Webmaster FJSC   [ actualizat la 23 mai 2018, 09:35 ]

Vă rugăm să consultați documentele atașate.

Orar tutorat 3: 19-20 mai 2018

postat 6 mai 2018, 04:27 de Webmaster FJSC   [ actualizat la 6 mai 2018, 04:27 ]

Vă rugăm să consultați documentul atașat.

Precizări privind practica studențească la ID în anul universitar 2017-2018

postat 5 mai 2018, 06:54 de Webmaster FJSC   [ actualizat la 5 mai 2018, 06:54 ]

o    Practica profesională se desfăşoară în instituţii de presă centrale şi locale, în departamente şi firme de relaţii publice, în firme de publicitate în instituții cultural-artistice sau în alte instituţii de acest gen.

o    Pentru cei care lucrează/colaborează în domeniu practica se echivalează.

o    În mod obligatoriu practica profesională trebuie să conţină activităţi din sfera jurnalismului şi comunicării instituționale (relații publice, comunicare internă, marketing politic, publicitate etc).

o    Practica trebuie încheiată până pe 16 septembrie 2017. 

o    Practica durează 90 de ore. 

o    Studenții de la ID se pot înscrie la oricare dintre anunțurile de practică afișate pe siteul FJSC sau grupurile de Facebook ale facultății. 

o    Practica se organizează pe baza Convenţiilor de practică semnate între FJSC şi instituţiile organizatoare. Înainte de a începe practica studenții trebuie să semneze protecția muncii.

 

NOTA PENTRU PRACTICĂ: Evaluarea activităţilor de practică se va realiza pe baza dosarului de practică care trebuie sa conțină:
1. adeverinţa de practică:
 aceasta trebuie să conţină antetul clar al instituţiei organizatoare, logo-ul acesteia, număr de înregistrare şi dată, numele şi funcţia persoanei care eliberează adeverinţa, semnătura acesteia şi ştampila instituţiei, calificativul/aprecierea referitoare la activitatea depusă de student, precum si perioada in care s-a realizat practica;
2. dovezi al activităţii (materiale publicate/difuzate, materiale propuse spre publicare/difuzare, produse de relaţii publice şi publicitate, produse de cercetare, participarea la activităţile profesionale ale instituţiei etc),
3. raportul de stagiu elaborat de fiecare student, din care reies activităţile desfăşurate şi evaluarea de către student a felului în care a fost implicat în activităţile instituţiei şi a competenţelor dobândite - trebuie să aibă aprox. 2 pagini.

 

STUDENȚII CARE DORESC SĂ LI SE ACORDE UN LOC DE PRACTICĂ DIN PARTEA FACULTĂȚII SUNT RUGAȚI SĂ FACĂ O CERERE SCRISĂ ÎN CARE SĂ PRECIZEZE ANUL, SPECIALIZAREA ȘI DATELE DE CONTACT. CEREREA VA FI DEPUSĂ PÂNĂ PE DATA DE 20 MAI LA CASUȚA CU NUMELE ANTONIA MATEI DIN HOLUL FACULTATII.

Regulamentul FJSC precizează faptul că studenții care au solicitat, prin cerere scrisă, un loc de practică și nu se prezintă să efectueze practica sunt declarați restanțieri, indiferent de efectuarea practicii în alte domenii sau instituții.

 

Pentru orice nelămuriri vă puteți adresa coordonatorului de practică, lect. Antonia Matei pe adresa antonia.matei@fjsc.ro.

1-10 of 146