"Modă, Publicitate, Consum" - Un nou program de masterat la FJSC

postat 6 mai 2021, 09:34 de Webdev FJSC   [ actualizat la 27 iun. 2021, 07:22 de Webmaster FJSC ]
Cel mai nou masterat din cadrul FJSC este masteratul Modă, Publicitate, Consum, acreditat conform Hotărârii Consiliului ARACIS din 29.04.2021, inițiat și coordonat de Lect. univ. dr. Dan Podaru.

Masteratul își propune să ofere studenților o nouă direcție multidisciplinară, cercetarea modei și a fenomenului impus de aceasta presupunând multiple abordări, atât sociologice, istorice, artistice, cât și din punctul de vedere al comunicării fenomenului.

Admiterea pentru acest nou program de masterat se va organiza doar în sesiunea din luna septembrie 2021.

Programul are un corp didactic format din profesori ai facultății și profesioniști ai domeniului modei și publicității ca: Matei Corvin (creator de modă), Corina Băcanu (influencer și Creative Director) sau Bogdan Lascăr (pictor) etc. Coordonatorul masteratului, lect. univ. dr. Dan Podaru, susține că masteratul Modă, Publicitate, Consum "vine în întâmpinarea studenților și tinerilor în general cu o abordare teoretică solidă, dinamică și răspunde nevoilor actuale de înțelegere și cercetare impuse de societatea contemporană și cerințelor ei”.

Admitere septembrie 2021

1) Probă scrisă
Eseu de motivație (2-3 pagini) care se depune la înscriere.
Eseul va cuprinde următoarele elemente: prezentarea candidatului/candidatei (studii, stagii de practică sau de internship în domeniul modei sau al comunicării, experiență profesională, activități de voluntariat), argumente în favoarea opțiunii pentru programul de masterat, posibile teme practice/de cercetare care ar putea fi dezvoltate în cadrul studiilor.

2) Probă orală
prezentarea eseului de motivație.