Mihaela Tudor și Daniela Palade Teodorescu (Tudor Communication), invitate la cursul „Producție media pentru PR”

postat 20 nov. 2021, 04:48 de Webdev FJSC   [ actualizat la 20 nov. 2021, 04:48 ]
Mihaela Raluca Tudor, CEO Tudor Communication, și Daniela Palade Teodorescu, director editorial Tudor Communication, au participat joi, 18 noiembrie, la cursul online de „Producție media pentru PR”, predat de conf. univ. dr. Romina Surugiu studenților din anul al II-lea Comunicare și Relații Publice (CRP).

Daniela Palade Teodorescu, jurnalistă cu experiență de peste 20 de ani (Avantaje, Cariere), recent „convertită” la PR, le-a prezentat studenților campania #Respect Jurnaliștii, premiată cu Golden Award for Excellence „Best Communication in the Public Sector”, în cadrul competiției PR Award, 2020.

„Campania noastră își propune să sprijine dezvoltarea jurnalismului de calitate și recâștigarea respectului față de această profesie, atât de importantă pentru societate”, a punctat Daniela Palade Teodeorescu.

Antreprenoriat și inovație în mediul digital

Mihaela Raluca Tudor le-a vorbit studenților despre importanța antreprenoriatului în domeniul industriei comunicării și despre provocările antreprenoriatului „la feminin”. „Am construit Tudor Communication de la zero, în urma unei discuții cu niște prieteni și mă mândresc că am reușit să cresc această companie, inclusiv în vremuri de criză”, a explicat Mihaela Tudor. Cel mai nou proiect al companiei de relații publice este aplicația 2Value, o platformă care creează „sinergie între companii şi jurnalişti, oferindu-le în mod automatizat primul spaţiu virtual de comunicare standardizată, cu valoare de informaţie”. 2Value sprijină IMM-urile, dar și pe jurnaliştii care doresc să obțină informaţii de calitate despre lumea afacerilor.

Cele două invitate au în comun pasiunea pentru comunicarea publică profesionistă, bine țintită și bine realizată, dar și faptul că sunt absolvente FJSC. Entuziasmul lor i-a cucerit pe studenți și i-a motivat să privească domeniul comunicării cu optimism și încredere.