Echipele FJSC din nou pe podiumul IAA Young Professionals CompetitIAA 9

postat 24 dec. 2019, 03:17 de Webmaster FJSC   [ actualizat la 24 dec. 2019, 03:18 ]
Concursul IAA Young Professionals CompetitIAA 9 a câștigat atenția publicului cu cele 6 echipe participante de la specializarea Publicitate, FJSC, cu precădere. Toți extrem de motivați și de buni, competitivi și dornici să-și dovedească abilitățile strategice și creative, într-o confruntare directă cu clienți precum Coca-Cola, OTP Bank, Arctic.

Echipa "Varză" - anul 2 Publicitate (un nume care înseamnă multe lucruri strategic și creativ) a câștigat locul 1 ( Gold) pentru Brandul Coca-Cola. Sărbătorile vin Flavius Ţăran, Ana Sandu, Ruxandra Stancu și Alexandra Chiţu!

Locul 2 pe podiumul aceluiași brand aparține echipei "Storm". Excelent lucrat Mara Dinica, Marian Dragomir și Andreea Tudor de la anul 2 Publicitate. Anul 3 Publicitate nu s-a lăsat mai prejos în seara aceasta cu echipa "Gage" (pentru același brand), formată din Adela Cioroianu, Eleni Dafini Bacula, Bumbu Georgiana și Gabriela Buruiana.

Dar aurul își găsește locul lui și în portofoliul echipei "Pentagon", care a lucrat pentru brandul OTP Bank. Un brief dificil, rezolvat profesionist de Ruxandra Ciorik, Alexandra Ciurea, Cicala Loreta și Sebastian Coleașă, tot de la anul 2 Publicitate! Bacon & Eggs nu lasă podiumul altei facultăți și ocupă locul 3 prin munca studenților Iulian Tudor, Emilian Urucu, Tia Tudor și Petru Alexandru Pena, viitori publicitari din anul 2.

Campania autenticului brand Arctic, lucrată de echipa "AdDate" (Elena Țenea Dumitrița, Andreea Dumitrescu - Publicitate, anul 2 și Teodora Concita - CRP, anul 3) a obținul locul 2.

Concursul s-a desfășurat sub mentoratul echipei de la IAA Young Professionals, iar din partea FJSC coordonarea a fost asigurată de dna conferențiar univ. dr. Mădălina Buga-Moraru. Campaniile au fost prezentate în fața reprezentanților clientului, ceea ce a îmbogățit mult experiența studențească. Succes și să vă aștepte o carieră promițătoare în domeniu.