CompetițIAA YOUNG Professionals ediția a 5-a i-a ales drept câștigători pe viitorii publicitari de la FJSC și în 2015

postat 18 dec. 2015, 00:08 de Webmaster FJSC   [ actualizat la 18 dec. 2015, 00:08 ]

Și anul acesta, studenții de la secția de Publicitate, de la anul 2 (unde surpriza a fost și mai mare) și de la anul 3 au răspuns provocării Competiției IAA Young Professionals, câștigând marele premiu pentru brandurile HTC, La Fântâna și Teach for Romania. Șansa de a se întâlni cu industria și clienți adevărați, sesiunile de training, precum și spiritul de echipă i-a adus la cucerirea aproape completă a podiumului, așa cum s-a întâmplat și în 2014. 

1. Marele premiu HTC aparține echipei The roof (Călărașu Mihaela-Andreea/ Costea Luca /Georgescu Karla) - anul 3.
2. Marele premiu La Fântâna aparține echipei Empire Ad (Ioana Bibiță/ Ilenia Amancei/ Georgiana Bălăceanu /Stănescu Radu) - anul 2.

3. Marele premiu Teach for Romania (pentru brieful special) aparține echipei MA`AD (Oana Rădulescu/ Carmina Pohonțu/ Ana Volintirescu/ Andreea Velicoiu/ Arina Lazăr) - anul 3.

http://www.iaayp.ro/index.php/ce-citim/ce-citim-2/291-competitiaa-ajunge-la-editia-a-5a

Interesant este că la concurs a participat un număr impresionant de studenți la Publicitate FJSC (aproximativ 50%) și motivația a fost foarte mare tocmai prin competiția internă, căci la tragerea la sorți toți cei de anul 3 au avut ca brief brandul HTC.   

Le urăm tutror succes și... premii pretutindeni!