Anunțuri‎ > ‎

Anunțuri de interes general


Rezultatele selecției pentru Școala de vară de la Berlin în cadrul proiectului Erasmus+ Newsreel2

postat 1 aug. 2022, 03:50 de Webdev FJSC   [ actualizat la 1 aug. 2022, 03:51 ]

Mai jos găsiți rezultatele selecției pentru Școala de vară de la Berlin (26 septembrie - 1 octombrie 2022) în cadrul proiectului Erasmus+ Newsreel2.

În urma selecției au fost aleși următorii studenți pentru a participa la Școala de vară de la Berlin:
1. Constantin Anna, anul 2, grupa 4, Jurnalism
2. Geambei Maria-Teodora, anul I, grupa 2, Publicitate
3. Mureșan Andra Maria, anul 1, grupa 3, Jurnalism
4. Norbert Nemeș, an I, masterat Jurnalism și Comunicare Politică
5. Stamatescu Alexandra-Mihaela, an 1, masterat PMAV

Rezerve:
1. Bejenaru Catinca, anul 1, grupa 1, Jurnalism
2. Zoica Andra, anul I, grupa 1, Jurnalism

Respinși:
1. Anghel Georgiana, anul II, grupa I, Jurnalism
2. Bratovianu Andrada-Elena, anul II, grupa 3, Jurnalism
3. Ene Vladimir-Denis, Anul II, Grupa 2, Publicitate
4. Lazar Ciprian, anul 2, grupa 3, Jurnalism
5. Nistor Alexandra, anul 2, grupa 3, Jurnalism
6. Hodor Maria , anul 2, grupa 2, Publicitate

Studenții vor primi pe email, în următoarea perioadă, mai multe informații privind activitățile școlii de vară, precum și detalii administrative.

Sesiune de examene pentru Licență (anii I și II) și Master (anul I)

postat 27 iul. 2022, 21:40 de Webmaster FJSC   [ actualizat la 29 iul. 2022, 05:39 de Web Editor FJSC ]

Vă rugăm consultați listele atașate.

IMPORTANT!

CONFORM REGULAMENTULUI privind activitatea profesională a studenților: Art.21 (1) Studentul se poate prezenta la examene de două ori gratuit, la fiecare disciplină, urmând ca celelalte prezentări să fie condiționate de plata unei taxe.
Absența la examen reprezintă neprezentare, fără a permite însă reportarea caracterului gratuit al susținerii în afara anului universitar în care se predă disciplina, cu excepția cazurilor medicale deosebit de grave, la care se aplică prevederile specifice incidente.

Sesiune specială de examene pentru anii terminali

postat 27 iul. 2022, 21:39 de Webmaster FJSC   [ actualizat la 29 iul. 2022, 05:05 de Web Editor FJSC ]

Vă rugăm consultați listele atașate.

Finalizarea studiilor (licență și disertație), septembrie 2022

postat 27 iul. 2022, 21:37 de Webmaster FJSC   [ actualizat la 29 iul. 2022, 01:03 de Web Editor FJSC ]

Susținerea examenului de licență și disertație se va desfășura după cum urmează:

Sesiunea septembrie 2022

01 - 05 septembrie - înscrierea candidaților
06 septembrie - verificare liste și afișare programare examen
07 septembrie - examene de susținere - offline


STIMAȚI ABSOLVENȚI VĂ RUGĂM CA ÎN MOMENTUL TRIMITERII DOSARULUI DE ÎNSCRIERE, SĂ SPECIFICAȚI ANUL DE FINALIZARE AL STUDIILOR!

  ETAPA 1. Documentele necesare pentru înscrierea online, se vor trimite pe adresa secretarului de specializare:

Secretar Alexandra Daniela VLADU - alexandra.vladu@fjsc.ro pentru specializarea COMUNICARE ȘI RELAȚII PUBLICE, IF

 

Secretar Maria ZĂBAVĂ - maria.zabava@fjsc.ro  pentru specializarea JURNALISM, IF


Secretar Daniela ANDREI - daniela.andrei@fjsc.ro pentru specializarea PUBLICITATE, IF

 

Secretar Daniela MUNTEANU - daniela.munteanu@fjsc.ro pentru ÎNVĂȚĂMÂNT LA DISTANȚĂ, toate specializările


Secretar Dorina ARAMBAȘA dorina.arambasa@fjsc.ro pentru toate programele de MASTERAT:

 și sunt următoarele:

 

       copie CI/ CI provizorie/pașaport (JPG/ PDF);

       copie certificat de naștere (JPG/ PDF);

       lucrarea de finalizare (licenţă/disertație) în format PDF (de preferat, read-only) anexele/produsul se vor pune într-o arhiva RAR;

       referatul de apreciere/avizul coordonatorului științific și declarația de autenticitate a lucrării - obligatoriu la înscriere

○       un număr de telefon pentru a vă contacta -dacă este nevoie de informații suplimentare

○       pentru absolvenții din promoții anterioare anului 2022 este obligatorie la înscriere și o copie a diplomei de Bacalaureat iar pentru absolvenții de master este necesară pe langă copia diplomei de Bacalaureat și de o copie a diplomei de Licență

Documentele trimise vor fi denumite conform modelului:

       pentru CI: Nume nastere_(Nume casatorie)_Initiala tatalui_Prenume1_CI (Popescu_(Gheorghe)_M_Ionela_CI)

       pentru Lucrarea de finalizare: Nume nastere_(Nume casatorie)_Initiala tatalui_Prenume1_Lucrare de licență/disertație

                După verificarea documentelor încărcate, candidatul va primi un mesaj de confirmare/ validare privind înscrierea la examenul de finalizare. În cazul în care înscrierea nu este completă/corectă, candidatul va fi contactat prin intermediul adresei de e-mail/telefon pentru clarificarea şi/sau completarea datelor; candidatul are obligația de a face completările în termenul solicitat, în caz contrar înscrierea nu va fi validată pentru susținerea examenului de finalizare.



  ETAPA 2. Finalizarea înscrierii se realizează urmând paşii de mai sus, absolventul având şi obligaţia de a anexa/ trimite toate documentele solicitate. Obținerea adeverinței și ulterior a diplomei de finalizare este condiționată de depunerea următoarelor documente, la secretariat, între ( se va comunica perioada în timp util), în timpul programului de lucru cu publicul:

               Pentru studiile universitare de licență:

            -          Cerere de înscriere – se poate ridica și de la secretariat;

-          Diploma de bacalaureat -  2 copii simple*;

-          2 fotografii color, pe hârtie fotografică, dimensiune ¾ - scrise pe verso cu numele şi prenumele candidatului;

-          Certificatul de naștere – 2 copii simple*;

-          Certificatul de căsătorie – 2 copii simple* (unde este cazul);

-          Carte de identitate CI - 2 copii simple*

-          Declarația pe propria răspundere că lucrarea de licenţă este rezultatul muncii mele;

-          Formular privind colectarea datelor de contact, completat online pe

absolventi.unibuc.ro,datat și semnat.

-          Actele fiecărui candidat vor fi depuse într-un  DOSAR PLIC.

 *Se aduc actele în original pentru a fi validate conform cu originalul


                  Pentru studiile universitare de master:

-          Cerere de înscriere– se poate ridica și de la secretariat;

-          Diploma de bacalaureat -  2 copii simple*;

-          Diploma de licență + copia suplimentului de diplomă - 2 copii simple*;

-          2 fotografii color, pe hârtie fotografică, dimensiune ¾ - scrise pe verso cu numele şi prenumele candidatului;

-          Certificatul de naștere – 2 copii simple*;

-          Certificatul de căsătorie – 2 copii simple* (unde este cazul);

-          Carte de identitate CI - 2 copii simple*

-          Declarația pe propria răspundere că lucrarea de disertație este rezultatul muncii mele;

-          Formular privind colectarea datelor de contact, completat online pe

absolventi.unibuc.ro,datat și semnat.

-          Actele fiecărui candidat vor fi depuse într-un  DOSAR PLIC.

 *Se aduc actele în original pentru a fi validate conform cu originalul

Erasmus FJSC is on Instagram! Follow us!

postat 21 iul. 2022, 00:33 de Webmaster FJSC   [ actualizat la 21 iul. 2022, 00:34 ]

Suntem bucuroși să vă anunțăm că Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării are un cont de Instagram destinat activităților și experiențelor Erasmus+:
Erasmus FJSC (https://www.instagram.com/erasmusfjsc/).

Scopul acestui cont este de a ajuta studenții să afle mai multe informații despre programul Erasmus+ în general și despre despre mobilități în particular, indiferent dacă aleg să vină să studieze la FJSC sau să plece într-o experiență în afară. Prin crearea acestui cont ne dorim să împărtășim comunității FJSC-UB experiențele Erasmus+ trăite atât de studenți, cât și de profesori.

Vă invităm să dați un follow contului „Erasmus FJSC” (https://www.instagram.com/erasmusfjsc/) pentru a rămâne la curent cu poveștile studenților/profesorilor FJSC care s-au bucurat de mobilitățiile Erasmus+. De asemenea, contul este un instrument foarte util pentru cei care vor să afle mai multe informații despre mobilități, București, facultatea noastră, facultăți partenere și despre alte orașe partenere Erasmus+ din Europa. 


We are excited to announce that the Faculty of Journalism and Communication Sciences is launching its official Instagram account for Erasmus+ activities and experiences: Erasmus FJSC (https://www.instagram.com/erasmusfjsc/).

The purpose of this account is to help students learn more about the Erasmus+ programme and mobilities, whether they are incoming to FJSC or outgoing to other faculties. by creating this account we will be able to share with students what it is like to live and study in Bucharest, at FJSC, or in any other foreign country.

If you want to stay tuned about our FJSC incoming and outgoing students that will share their Erasmus+ stories, we invite you to follow our account at https://www.instagram.com/erasmusfjsc/. Also, this account is a really useful tool for those who want to know more about mobilities, Bucharest, our Faculty, partner Faculties, and about other European countries that are part of Erasmus+.

„În cadrul programului de masterat Modă, Publicitate, Consum s-au înscris, în primul an, peste 30 de masteranzi, ceea ce reprezintă o performanță notabilă” – interviu cu lect. univ. dr. Dan Podaru, prodecan al FJSC

postat 12 iul. 2022, 02:24 de Webdev FJSC   [ actualizat la 12 iul. 2022, 02:24 ]

Universitatea din București i-a premiat în decembrie 2021, în cadrul celei de-a cincea ediții a Premiilor Senatului Universității din București, pe unii dintre cei mai valoroși membri ai comunității academice. Premiul la categoria „Cel mai inovator program universitar” în domeniul Științelor sociale a fost acordat programului de master „Modă, Publicitate, Consum”, din cadrul Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării a Universității din București, aflat sub coordonarea lect. univ. dr. Dan Podaru.

Colegii de la Direcția de Relații Publice a UB au luat un interviu colegului nostru, lect. univ. Dan Podaru, pentru a povesti despre ideea din spatele acestui proiect de succes, despre conceptul și structura acestui program, dar și despre oportunitățile de angajare oferite celor care îl urmează. Puteți citi acest interviu aici: https://unibuc.ro/in-cadrul-programului-de-masterat-moda-publicitate-consum-s-au-inscris-in-primul-an-peste-30-de-masteranzi-ceea-ce-reprezinta-o-performanta-notabila-interviu-cu-lect/

Studenții FJSC vor avea emisiune la București FM din toamnă

postat 12 iul. 2022, 02:16 de Webdev FJSC   [ actualizat la 12 iul. 2022, 02:30 ]

Studenții Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității din București vor avea din această toamnă o oră de spațiu de emisie în FM. Acest lucru este posibil prin intermediul unui nou parteneriat între București FM și Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării - FJSC.

Studenții specializărilor Jurnalism, Comunicare și Relații publice și Publicitate, Învățământ Frecvență (IF) și Învățământ la Distanță (ID) vor produce și prezenta o emisiune săptămânală la postul de radio București FM (care face parte din Societatea Română de Radiodifuziune), sub coordonarea profesioniștilor din radioul public. Emisiunea va acoperi subiecte de interes pentru studenții veniți din țară și din capitală care studiază la cea mai importantă universitate din București: cazare, condiții de studiu și cercetare, timp liber, activități sportive sau culturale.

Pe lângă experiența în radio, studenții vor primi adeverințe de practică.

“Parteneriatul FJSC cu Radio România înseamnă oportunități de practică și de afirmare de care sperăm să beneficieze cât mai mulți studenți ai Universității din București”, apreciază decanul FJSC, conf. univ. dr. Antonio Momoc.

COMISIA DE REPARTIZARE A LOCURILOR ÎN TABERELE STUDENȚEȘTI

postat 11 iul. 2022, 00:01 de Web Editor FJSC   [ actualizat la 11 iul. 2022, 00:02 ]

Comisia de repartizare a locurilor în taberele studențești este formată din:

Președinte de comisie – Prodecan lect. univ. dr. Dan Podaru

Reprezentant ASC – Elena Gușă

Reprezentant ACH – Ioana Pătrașcu 

Tabere studențești 2022 -TERMEN PRELUNGIT

postat 10 iul. 2022, 23:57 de Web Editor FJSC   [ actualizat la 10 iul. 2022, 23:59 ]

TERMEN PRELUNGIT PENTRU ÎNSCRIEREA ÎN TABERELE STUDENȚEȘTI

Studenții interesați sunt rugați să transmită înscrierile pentru un loc în taberele studențești până pe data de 13.07.2022, ora 9:00 AM. Mai jos puteți regăsi toate documentele necesare înscrierii. Facultatea noastră dispune, în acest an, de 7 locuri în cadrul taberelor studențești organizate de UB.

Din motive obiective, termenul de înscriere pentru studenții FJSC a fost prelungit cu două zile.

Adresa de e-mail la care puteți transmite înscrierile este: andreea.mesteru@fjsc.ro

Documentele necesare înscrierii sunt:

-         Anexa 4

-         Documente justificative care atestă implicarea în activități extracuriculare sau încadrarea studentului în unul dintre cazurile sociale prevăzute la art. 5 alin. 1 lit. a) din Metodologie 





ADEVERINȚE ABSOLVIRE LICENȚĂ/DISERTAȚIE

postat 8 iul. 2022, 04:07 de Web Editor FJSC   [ actualizat la 8 iul. 2022, 04:07 ]

În perioada 11-14 iulie 2022, în interval orar 10.00-15.00 se pot ridica adeverințele de licență/disertaţie.

Absolventul are obligaţia de a anexa la dosar toate documentele solicitate mai jos: 

               Pentru studiile universitare de licență:

            -          Cerere de înscriere – se poate ridica și de la secretariat;

-          Diploma de bacalaureat -  2 copii simple*;

-          2 fotografii color, pe hârtie fotografică, dimensiune ¾ - scrise pe verso cu numele şi prenumele candidatului;

-          Certificatul de naștere – 2 copii simple*;

-          Certificatul de căsătorie – 2 copii simple* (unde este cazul);

-          Carte de identitate CI - 2 copii simple*

-          Declarația pe propria răspundere că lucrarea de licenţă este rezultatul muncii mele;

-          Formular privind colectarea datelor de contact, completat online pe

absolventi.unibuc.ro,datat și semnat.

-          Actele fiecărui candidat vor fi depuse într-un  DOSAR PLIC.

 *Se aduc actele în original pentru a fi validate conform cu originalul


                  Pentru studiile universitare de master:

-          Cerere de înscriere– se poate ridica și de la secretariat;

-          Diploma de bacalaureat -  2 copii simple*;

-          Diploma de licență + copia suplimentului de diplomă - 2 copii simple*;

-          2 fotografii color, pe hârtie fotografică, dimensiune ¾ - scrise pe verso cu numele şi prenumele candidatului;

-          Certificatul de naștere – 2 copii simple*;

-          Certificatul de căsătorie – 2 copii simple* (unde este cazul);

-          Carte de identitate CI - 2 copii simple*

-          Declarația pe propria răspundere că lucrarea de disertație este rezultatul muncii mele;

-          Formular privind colectarea datelor de contact, completat online pe

absolventi.unibuc.ro,datat și semnat.

-          Actele fiecărui candidat vor fi depuse într-un  DOSAR PLIC.

 *Se aduc actele în original pentru a fi validate conform cu originalul


1-10 of 2683