Anunțuri‎ > ‎

Anunțuri de interes general


Concediu de odihnă

postat 31 iul. 2020, 11:21 de Web Editor FJSC   [ actualizat la 31 iul. 2020, 11:22 ]

Între 1-31 august 2020 secretariatul facultății este în concediu de odihnă.
Vă dorim tuturor vacanță plăcută!

Examen de finalizare a studiilor: Licență/ Master, septembrie 2020

postat 29 iul. 2020, 23:54 de Webmaster FJSC   [ actualizat la 31 iul. 2020, 02:37 de Web Editor FJSC ]

08-13 septembrie 2020 - înscrieri online pentru examenul de finalizare studii LICENȚĂ/ MASTER (în intervalul 08.00-16.00)

15 septembrie 2020 – susținerea online a lucrării de licență/ disertație 

STIMAȚI ABSOLVENȚI VĂ RUGĂM CA ÎN MOMENTUL TRIMITERII DOSARULUI DE ÎNSCRIERE, SĂ SPECIFICAȚI ANUL DE FINALIZARE AL STUDIILOR!

  1Documentele necesare pentru înscrierea online, se vor trimite pe adresa secretarului de specializare:

Secretar Alexandra Daniela VLADU - alexandra.vladu@fjsc.ro pentru specializarea COMUNICARE ȘI RELAȚII PUBLICE, IF

 

Secretar Maria ZĂBAVĂ - maria.zabava@fjsc.ro  pentru specializarea JURNALISM, IF

 

Secretar Daniela MUNTEANU - daniela.munteanu@fjsc.ro pentru specializarea PUBLICITATE, IF și ÎNVĂȚĂMÂNT LA DISTANȚĂ, toate specializările

Secretar Dorina ARAMBAȘA dorina.arambasa@fjsc.ro pentru toate programele de MASTERAT:

 și sunt următoarele:

 

       copie CI/ CI provizorie/pașaport (JPG/ PDF);

       lucrarea de finalizare (licenţă/disertație) în format PDF (de preferat, read-only) anexele se vor pune într-o arhiva RAR;

       referatul de apreciere/avizul coordonatorului științific - este obligatoriu la înscriere

Documentele trimise vor fi denumite conform modelului:

       pentru CI: Nume nastere_(Nume casatorie)_Initiala tatalui_Prenume1_CI (Popescu_(Gheorghe)_M_Ionela_CI)

       pentru Lucrarea de finalizare: Nume nastere_(Nume casatorie)_Initiala tatalui_Prenume1_Lucrare de licență/disertație

  2. Înscrierea pentru examenul de finalizare a studiilor se realizează urmând paşii de mai sus, absolventul având şi obligaţia de a anexa/ trimite toate documentele solicitate. Obținerea adeverinței și ulterior a diplomei de finalizare este condiționată de depunerea următoarelor documente, la secretariat, între 18-30 septembrie 2020:

               Pentru studiile universitare de licență:

            -          Cerere de înscriere – la secretariat  

-          Diploma de bacalaureat -  2 copii simple*;

-          2 fotografii color, pe hârtie fotografică, dimensiune ¾ - scrise pe verso cu numele şi prenumele candidatului;

-          Certificatul de naștere – 2 copii simple*;

-          Certificatul de căsătorie – 2 copii simple* (unde este cazul);

-          Carte de identitate CI - 2 copii simple*

-          Declarația pe propria răspundere că lucrarea de licenţă este rezultatul muncii mele;

-          Fişa de lichidare - conținând semnătura și ștampila de la Biblioteca FJSC;

-          Formular privind colectarea datelor de contact, completat online pe

absolventi.unibuc.ro,datat și semnat.

-          Actele fiecărui candidat vor fi depuse într-un  DOSAR PLIC.

 *Se aduc actele în original pentru a fi validate conform cu originalul


                  Pentru studiile universitare de master:

-          Cerere de înscriere– la secretariat

-          Diploma de bacalaureat -  2 copii simple*;

-          Diploma de licență - 2 copii simple*;

-          2 fotografii color, pe hârtie fotografică, dimensiune ¾ - scrise pe verso cu numele şi prenumele candidatului;

-          Certificatul de naștere – 2 copii simple*;

-          Certificatul de căsătorie – 2 copii simple* (unde este cazul);

-          Carte de identitate CI - 2 copii simple*

-          Declarația pe propria răspundere că lucrarea de disertație este rezultatul muncii mele;

-          Fişa de lichidare - conținând semnătura și ștampila de la Biblioteca FJSC;

-          Formular privind colectarea datelor de contact, completat online pe

absolventi.unibuc.ro,datat și semnat.

-          Actele fiecărui candidat vor fi depuse într-un  DOSAR PLIC.

 *Se aduc actele în original pentru a fi validate conform cu originalul

  3După verificarea documentelor încărcate, candidatul va primi un mesaj de confirmare/ validare privind înscrierea la examenul de finalizare. În cazul în care înscrierea nu este completă/corectă, candidatul va fi contactat prin intermediul adresei de e-mail/telefon pentru clarificarea şi/sau completarea datelor; candidatul are obligația de a face completările în termenul solicitat, în caz contrar înscrierea nu va fi validată pentru susținerea examenului de finalizare.

 4.  Debitele (taxele de studii, regie cămin, bibliotecă) care nu pot fi plătite/rezolvate până la sfârșitul perioadei de înscriere, din motive provocate de starea de urgență/alertă sau de regulile de distanțare socială, vor fi achitate/rezolvate până în momentul eliberării adeverinței de licență/disertație, dar nu mai târziu de 30 de zile de la ridicarea restricțiilor care au condus la imposibilitatea deplasării pentru plata taxelor respective.

5.  Eliberarea adeverințelor-tip de finalizare a studiilor este condiționată de depunerea documentelor conform punctului 2, între 18-30 septembrie 2020.


*IMPORTANT* Art. 11, punctul d,  din Regulamentul FJSC menționează faptul că studentul are obligația să prezinte lucrarea de diplomă/ disertație în forma definitivă, profesorului coordonator, cu cel puțin 10 zile înainte de încheierea perioadei de înscriere la examenul de finalizare a studiilor.

* Taxă susținere probă examen de finalizare (de la a treia prezentare) - 100 de lei
Taxa se poate achita online sau la orice bancă sau sucursală de bancă în contul BCR Sector 5,
Cod IBAN: RO 03 RNCB 0076010452620060, Cod fiscal 4505502.

În acord cu prevederile Ordinului MINISTERUL EDUCAȚIEI ȘI CERCETĂRII nr. 4.020 din 7 aprilie 2020 privind derogarea de la prevederile legale în domeniul învățământului superior, pe durata stării de urgență pe teritoriul României, publicat în  MONITORUL OFICIAL nr. 299 din 9 aprilie 2020, conform votului Senatului Universității din București din 15.04.2020 a fost aprobată următoarea modificare a structurii examenului de finalizare a studiilor universitare de licență pentru sesiune iunie 2020:

Probă: Prezentarea şi susţinerea online a lucrării de absolvire/ proiectului de absolvire/ proiectului de diplomă. 

Sesiune extraordinară - septembrie 2020

postat 9 iul. 2020, 06:00 de Web Editor FJSC   [ actualizat la 9 iul. 2020, 06:01 ]

Studenților anului terminal (anul 3 - studii universitare de licență și anul 2 – studii universitare de master) care au 1 restanță și în caz excepțional 2 (două) - doar dacă a doua este la Practică, li se aproba o sesiune extraordinară în septembrie.
Studenții în situația de mai sus sunt rugați să trimită cererea pe emailul secretarului de an în intervalul 13-17 iulie 2020 - examenul nu se va organiza dacă nu sunt solicitări trimise. 

PRACTICĂ Lector dr. Aurelia Vasile

postat 7 iul. 2020, 04:56 de Webmaster FJSC   [ actualizat la 7 iul. 2020, 04:57 ]

PRACTICĂ Lector dr. Aurelia Vasile, întâlnire de instruire (protecția muncii) și organizare, online, pe GOOGLE MEET la cod hecexgbtxf , joi, 9 iulie 2020, orele 18.00.

Atașat instrucțiuni de protecția muncii și împotriva incendiilor. Mai jos, instrucțiuni în contextul pandemiei covid-19 (sursa: unibuc.ro).

Măsurile de prevenție sunt esențiale pentru evitarea contractării virusului COVID-19. Măsurile de igienă sunt obligatorii și eficiente, iar tratarea cu responsabilitate a situației actuale de la nivel mondial ajută la evitarea și diminuarea anxietății firești, asociate acestui context.
Sistați deplasările în alte localități pentru a evita ca, în cazul contractării asimptomatice sau simptomatice cu virusul COVID-19 să transmiteți virusul membrilor familiei, persoanelor în vârstă sau oricărei alte persoane cu care ați putea intra în contact.
Rețineți că puteți pune în pericol sănătatea sau chiar viața persoanelor vulnerabile medical, în cazul în care sunteți purtător și transmițător de COVID-19.
Scurtați perioada deplasărilor în cazul în care o maximă urgență v-a determinat să faceți aceste deplasări și urmăriți comunicatele și recomandările transmise de surse autorizate.
Pe stradă, în mijloacele de transport, în magazine, încercați să păstrați o distanță de minim 1 metru față de celelalte persoane.
Atunci când nu este posibilă sustragerea din aglomerație, este importantă purtarea măștii de protecție; Asigurați-vă că aveți acasă sau la dumneavoastră, după caz, următoarele produse: dezinfectant pe bază de alcool sau clor, șervețele dezinfectante, batiste de unică folosință.
Cand va întoarceți acasă sau când ajungeți la o altă destinație, primul gest este să vă spălați pe mâini cu apă si sapun, minim 20 secunde, insistând și în spațiile dintre degete și la încheietura mâinilor.
Controlați gestul instinctiv de a atinge cu mâinile neigienizate recent fața, ochii, gura, nasul.
Lăsați pantofii și hainele pe care le purtați pe deasupra, în hol sau la intrare, lângă ușă. Dezinfectați tălpile încălțămintei.
Oriunde vă aflați, spalati-vă des pe mâini sau folosiți agenții dezinfectanți puși la dispozitie.

Aerisiți la câteva ore spațiile de lucru și locuința. Curățați la începutul și sfârșitul activității suprafețele, tastatura, telefonul mobil cu dezinfectanți pe bază de alcool sau clor.
Deși nu a fost deocamdată identificat un vaccin sau un tratament testat ca eficient, sunt cunoscute situații în care persoane care au contractat virusul COVID-19 au fost tratate și vindecate, prin urmare susținerea unei imunități echilibrate poate contribui la prevenirea îmbolnăvirii și la lupta organismului cu acest virus. O serie de măsuri de menținere sau echilibrare a imunității organismului pot fi accesate aici.
Nu intrați în panică, nu vă speriați. Solicitați prin telefon sau prin mijloacele de comunicare online sfatul specialiștilor: medic de familie, medic specialist, farmacist etc. dacă aveți orice suspiciune legată de posibila contractare a virusului sau de administrarea medicației.
Încercați să stați pe o durata de 14 zile în locul în care vă aflați fără să vă deplasați chiar și pe distanțe mici; întrucât nu toate persoanele conștientizează riscul la care îi expun pe ceilalți, în cazul în care sunt infectați și nu respectă carantina sau autoizolarea, vă puteți îmbolnăvi luând contact cu astfel de persoane. Limitați riscul rămânând, pe cât posibil, în casă.
Apelați la Grupul de coordonare și monitorizare a situației privind Coronavirus COVID-19 al Universității din București în situațiile în care aveți nevoie de recomandări suplimentare, utilizând adresa: info.covid@unibuc.ro.

Întâlnire de practică, studenți coord. Val Vîlcu

postat 6 iul. 2020, 12:19 de Webmaster FJSC   [ actualizat la 6 iul. 2020, 12:19 ]

Studenții coordonați de lect. dr. Valentin Vîlcu sunt convocați la o ședință online pentru instructajul privind practica, găsirea unui loc de practică, monitorizare, discuții, miercuri, 8 iulie, de la ora 16.00.

Rezultate interviuri online selecție mobilități Erasmus dublă diplomă 2020-2021

postat 2 iul. 2020, 04:15 de Webmaster FJSC   [ actualizat la 3 iul. 2020, 05:10 ]

Vă rugăm să consultați, în documentul atașat, rezultatele selecției pentru mobilități Erasmus – dublă diplomă, masterat francofon, anul universitar 2020-2021.

Contestațiile se pot depune online la secretariatul masteratelor (e-mail dorina.arambasa@fjsc.ro) până vineri, 3.07.2020, ora 14.00.

Later edit (3 iulie, 15.10h)

Ca urmare a faptului că nu au fost primite contestații în termenul indicat, rezultatele afișate mai jos devin rezultate finale.


În atenția absolvenților - iunie 2020

postat 2 iul. 2020, 01:08 de Web Editor FJSC   [ actualizat la 2 iul. 2020, 14:51 ]

Pentru a veni în sprijinul absolvenților conducerea facultății și secretariatul vă roagă să amânați aducerea dosarului de lichidare până la finalizarea și semnarea adeverințelor de licență/master, imediat ce vor fi semnate, adeverințele,  vă vom comunica să veniți să le ridicați. 

Programare interviuri online selecție mobilități Erasmus dublă diplomă 2020-2021

postat 1 iul. 2020, 05:09 de Webmaster FJSC   [ actualizat la 1 iul. 2020, 05:09 ]

În urma primirii înscrierilor și validării dosarelor și a criteriilor de eligibilitate, următorii studenți sunt invitați să participe la interviurile online de selecție pentru mobilitățile Erasmus – dublă diplomă, masterat francofon:

Joi, 2.07.2020

10.00-10.15 - AVRAM DIANA

10.15-10.30 - BJELAKOVIC ALEXANDRA

10.30-10.45 - MATEI ILINCA MARIA

10.45-11.00 - NEAGUE ISABELA-ALEXANDRA

11.00-11.15 - VIȘAN DIANA-IOANA

Mențiuni:

-          Studenții înscriși vor primi pe email linkul pentru sesiunea de interviuri.

-          Interviurile vor fi înregistrate, în absența acordului neputând fi posibilă participarea la interviu.

-          Toți cei 5 studenți vor participa la întreaga sesiune de interviuri, dar sunt rugați să se conecteze cu 10 minute mai devreme, la ora 09:50, în vederea verificării aspectelor tehnice și administrative.

1-10 of 2255