Atelier de comunicare strategică

postat 15 oct. 2015, 02:31 de Webmaster FJSC   [ actualizat la 15 oct. 2015, 02:32 ]
Centrul Regional Francofon de Studii Avansate în
Științe Sociale (CEREFREA Villa Noël) și Centrul de Reușită Universitară al Universității din București vă invită să participați la a doua sesiune a atelierului de Comunicare Strategică. Abordări şi instrumente strategice în generarea şi influenţarea opiniei publice. Această a doua sesiune va fi ținută de doamna Monica Botez și va avea ca subiect „Rolul stakeholderilor în conturarea obiectivelor strategice de comunicare ale companiilor”. Sesiunea va avea loc joi, 15 octombrie 2015, începând cu ora 18:00 la Villa Noel (str. Emile Zola, nr. 6, București).

Într-un context în care practica Relaţiilor Publice este influenţată în mod dominant de şcoala de gândire Grunig, a doua sesiune utilizează teoria stakeholderilor (Freeman, 1984), teoria excelenţei în business (Peters şi Watermann, 1982) şi în comunicare (Grunig & Hunt, 1984; Grunig, Grunig and Dozier, 2002), pentru a analiza transversal utilizarea comunicării strategice.

Atelierul „Comunicare
Strategică” va explora modalităţile specifice şi actuale, abordările şi instrumentele utilizate de formatele diferite organizaţionale în vederea generării şi influenţării opiniei publice româneşti. Scopul atelierului este acela de a identifica şi problematiza provocările dominante ale sectoarelor corporative şi instituţionale şi de a identifica practici de comunicare inovative şi cu specific cultural naţional pe care organizaţiile le utilizează în vederea cristalizării unei opinii publice consistente.


Monica Botez este Managing Partner al Golin București. Anterior, ea a condus divizia Corporate a agenţiei, ocupându-se de dezvoltarea și coordonarea unor strategii de comunicare complexe şi project management. Monica s-a alăturat echipei Golin în anul 2008, ca PR Manager, a devenit Head of Corporate Division în 2011, Partener în 2012 si Managing Partner in 2015. Cu peste 10 ani de experiență în PR, ea este mintea strategică din spatele unor clienți de renume din portofoliul Golin, precum AFI, Biroul de Informare al Parlamentului European, Electrolux, Franklin Templeton Investments, Lidl, Mercedes-Benz, Orange, PepsiCo sau YUM (KFC, Paul, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery). Monica este recunoscută pentru profesionalismul, perfecționismul și pasiunea cu care își inspiră echipa și își consiliază clienții. Monica este licențiată în Științe Politice precum şi în Literatură română și franceză în cadrul Universității din București. De asemenea, ea a absolvit cursurile Chartered Institute of Public Relations (UK), are un Certificat d’Etudes Politiques obţinut la Institut d’Etudes Politiques, Aix-en-Provence (Franţa) și a urmat programul post-universitar al Facultății de Științe Politice, specializarea Studii Europene, Université Libre de Bruxelles (Belgia).