ADMITERE 2015: Studii universitare de master

postat 25 iun. 2015, 21:43 de Webmaster FJSC   [ actualizat la 8 iul. 2015, 23:53 de Utilizator necunoscut ]

Înscrieri: 9 – 16 iulie (Luni – Vineri: orele 9.00 – 14.00; Sâmbătă – Duminică: orele 9.00 – 12.00)

Actele necesare înscrierii pot fi consultate aici.

IMPORTANT: Pentru eficientizarea procesului de înscriere la examenul de admitere la licență și la master și evitarea aglomerației în sălile de înscriere, candidații pentru programele de master și candidații la licență din promoții anterioare sunt sfătuiți să se înscrie pe cât posibil și în intervalul 9 iulie – 11 iulie 2015.

Datele examenelor de admitere:

Programul de studii

Data examenului de admitere

Campanii de comunicare în publicitate și relații publice

19 iulie – 21iulie

Comunicare corporativă

22 iulie – 23 iulie

Jurnalism politic

23 iulie – 24 iulie

Jurnalism tematic

22 iulie – 23 iulie

Managementul instituțiilor mass-media

23 iulie – 24 iulie

Mass-media, dezvoltare, societate (în limba franceză - Medias, developpement, societe)

24 iulie – 25 iulie

Media, comunicare publică și globalizare (în limba engleză - Media, Public Communication and Globalization)

24 iulie – 25 iulie

 

Producție multimedia și audiovideo

21 iulie – 22 iulie

Teorii și metode de cercetare în științele comunicării

20 iulie – 21 iulie

Master în colaborare cu Facultatea de Istorie

Facultatea de Istorie

 

Cifrele de școlarizare


            Programul de studii

Forma de învățământ

Cifra de școlarizare (buget)

Cifra de școlarizare (taxă)

Campanii de comunicare în publicitate și relații publice

cu frecvență

20

55

Comunicare corporativa

cu frecvență

19

56

Comunicare corporativa

frecvență redusă

-

45

Jurnalism politic

cu frecvență

19

31

Jurnalism tematic

cu frecvență

19

31

Jurnalism tematic

frecvență redusă

-

50

Managementul institutiilor mass-media

cu frecvență

19

56

Mass-media, dezvoltare, societate (în limba franceză - Medias, developpement, societe)

cu frecvență

15

35

Media, comunicare publică și globalizare (în limba engleză) - Media, Public Communication and Globalization

cu frecvență

15

60

Productie multimedia si audiovideo

cu frecvență

19

56

Teorii si metode de cercetare în științele comunicării

cu frecvență

10

40

Master în colaborare cu Facultatea de Istorie

cu frecvență

5

-

TOTAL

 

160

515



1. Admiterea la forma de învăţământ cu frecvenţă (IF):

Pentru probele examenului de admitere, consultaţi pagina fiecărui program masteral:

Criteriile de departajare în cazul mediilor egale
În cazul în care sunt mai mulţi candidaţi cu aceeaşi notă pe ultima poziţie la locurile finanţate de la buget, conform cifrei de şcolarizare, se vor aplica următoarele criterii de departajare:
1. Proiectul (proba scrisă).
2. Media la licenţă.


2.
Admiterea la forma de învăţământ cu frecvenţă redusă (IFR):

Pentru programul COMUNICARE CORPORATIVĂ - IFR, probele sunt:
1.
Proba scrisă:
proiect de cercetare (circa 12.000 de semne) din profilul programului masteral.
2. Proba orală: susţinerea proiectului în faţa comisiei.

Pentru programul JURNALISM TEMATIC - IFR, probele sunt:

1. Proba scrisă: un comentariu plecând de la exemple din presa națională și internațională pe una din următoarele teme la alegere:
  • Verificarea și încrucișarea surselor de informare într-un material jurnalistic;
  • Relevanța paragrafelor introductive – lead/ intro – pentru conținutul materialului jurnalistic;
  • Interesul public în presa specializată.
Lucrarea (de maximum 10 000 de caractere fără spații) va respecta standardele academice de redactare. Aceasta se va depune odată cu dosarul de înscriere.
2. Proba orală:
un interviu pe baza unei tematici din bibliografia obligatorie (M.Coman, coord., Manual de Jurnalism, ediţia a III-a, Iaşi, Polirom, 2009).



https://docs.google.com/a/fjsc.ro/viewer?a=v&pid=sites&srcid=ZmpzYy51bmlidWMucm98ZmFjdWx0YXRlYS1kZS1qdXJuYWxpc20tc2ktc3RpaW50ZWxlLWNvbXVuaWNhcmlpfGd4OjY1MmZkZTg3YmE5NjU1YzA

Click pe imagine pentru a consulta oferta educaţională - MASTERAT