Cum te înscrii online la admitere nivel licență sesiunea iulie 2020

postat 7 iul. 2020, 21:02 de Webmaster FJSC   [ actualizat la 7 iul. 2020, 23:06 de Webdev FJSC ]

Între 8 și 14 iulie 2020 au loc înscrierile online la examenul de admitere - sesiunea iulie 2020. Pentru a fi sigur/ă că procesul tău de înscriere este rapid și complet, te rugăm să ții cont de următoarele aspecte:

    Îți faci cont în aplicație: https://admitere.fjsc.unibuc.ro/. Contul se poate face doar în perioada de înscriere – 8 iulie (ora 7.00) până 14 iulie 2020, orele 20:00. Pentru a evita orice fel de probleme, te sfătuim să nu aștepți până în ultima zi să te înscrii!

 

    După ce îți faci cont, vei primi pe adresa de e-mail cu care te-ai înscris un mesaj de la adresa admitere2020@fjsc.ro, care conține un link de confirmare. Trebuie să accesezi acest link să-ți activezi contul. Dacă mesajul nu apare în inbox, caută-l și în spam.  Atenție! Cu o adresă de e-mail poți activa un singur cont de înscriere. De pe acel cont te poți înscrie la câte specializări dorești.

 

    Înainte de a începe înscrierea în aplicație, asigură-te că ai pregătite (în format pdf, jpg sau png) toate documentele originale necesare:

- actele de studii (diplomă de bacalaureat sau echivalenta acesteia ori adeverință care atestă acest titlu și în care se menționează media generală ale examenelor de bacalaureat, notele de la probele examenului de bacalaureat – nota la proba scrisă la limba română, termenul de valabilitate al actului și faptul că nu a fost eliberată diploma originală, foaia matricolă aferentă studiilor IX – XII care să includă notele obținute la principala limbă străină studiată în anii de liceu (limba 1/ bilingv/ intensiv), pe care o veți urca la secțiunea Documente; acolo unde este cazul, documentul de recunoaștere a studiilor efectuate în afara României);

- documentele personale și de familie (certificatul de naștere, cartea de identitate sau pașaportul, adeverința-tip medicală, certificatul de căsătorie - acolo unde este cazul, certificatele de deces ale părinților - acolo unde este cazul, adeverință de la centrul de plasament - acolo unde este cazul, adeverinţă din care să rezulte calitatea de personal didactic sau didactic auxiliar, în activitate sau pensionat, a părinților / susţinătorilor legali - acolo unde este cazul, adeverinţă din care să rezulte calitatea de personal încadrat în Universitatea din Bucureşti pentru părinții / susţinătorii legali ai candidatului)

- o fotografie a ta în format electronic  - trebuie să fie una recentă, tip buletin sau pașaport. Fisierul trebuie sa aibă o rezoluție de calitate (minim 300 dpi), iar dimensiunea trebuie să fie de 1 MB sau mai mult, o imagine clară;

- chitanța / dovada de achitare a taxei/taxelor de înscriere.

 

    Poți plăti taxa de înscriere online, direct pe platforma https://po.unibuc.ro/admitere.php sau la orice bancă sau sucursală de bancă (online ori fizic); dacă vrei să candidezi la două sau trei specializări și să beneficiezi de reducerile din acest caz, pentru a evita plata mai multor comisioane bancare poți efectua un singur virament bancar pentru suma totală; Atenție! Dacă achiți taxa de înscriere, dar nu finalizezi înscrierea, taxa nu se returnează. Documentul doveditor al plății taxei se urcă în secțiunea Documente.

 

    Eseul motivațional se tehnoredactează respectând criteriile: 1 pagină A4 (maxim 500 de cuvinte), Times New Roman, corp 12, spațiere la 1 rând, scriere normală, se folosesc diacriticele și se urcă în platformă în format pdf. Nu se acceptă eseuri scrise de mână și apoi scanate. Atenție! Eseul tău nu trebuie să conțină niciun element de identificare: numele și prenumele tale, ale părinților sau altor rude, numele liceului sau al altor școli absolvite, numele localității tale, nici linkuri spre site-uri, bloguri personale sau spre reclame etc. Alte nume, titluri, denumiri de instituții sau companii pot fi menționate;

 

    Citește cu atenție toate câmpurile aplicației de înscriere admitere.fjsc.unibuc.ro și verifică acuratețea tuturor datelor completate;

 

    Nu uita să salvezi fiecare pagină completată în aplicație pentru a păstra datele deja înscrise în cazul unor posibile probleme tehnice (întreruperi de internet, întreruperi de electricitate etc.). Salvează după fiecare document urcat în secțiunea Documente.

 

    Completează notele/mediile separat (unitate și două zecimale, unitatea fiind separată de zecimale prin virgulă), întocmai cum se regăsesc în actele de studii;

 

    Bifează tipul de loc pe care-l dorești: buget, taxă sau ambele și forma de învățământ vizată: cu frecvență (IF) sau la distanță (ID) sau ambele. Atenție! Dacă alegi să NU bifezi ȘI taxă, respectiv ID există posibilitatea să pierzi șansa la un loc la buget, cu frecvență (IF), prin redistribuire după finalizarea procedurii de înscriere - de aceea, te sfătuim să bifezi toate tipurile de loc și formele de învățământ disponibile în aplicație. Nu plătești taxă suplimentară atunci când optezi pentru toate formele de învățământ (IF buget, IF taxa, ID) la o specializare.

 

    Important! După afișarea rezultatelor, ai doar 48 de ore să confirmi înscrierea, altfel vei pierde locul/locurile. Dacă ai fost admis/ă pe un loc la buget, confirmarea înscrierii se face prin depunerea la Secretariatul FJSC a actelor în original, în conformitate cu legislația în vigoare. Dacă ai fost admis/ă pe un loc cu taxă, confirmarea înscrierii se face prin achitarea și transmiterea la Secretariatul FJSC a taxei de confirmare în valoare de 1.000 de lei (poți face dovada plății fie la sediul facultății, fie pe adresa admitere2020@fjsc.ro cu copie de pe chitanța aferentă). Taxa de confirmare se consideră avans din taxa de școlarizare a primului an de studiu, în valoare totală de 3.500 de lei. Dacă în urma exprimării preferințelor candidaților admiși, un candidat admis pe un loc cu plată este redistribuit pe un loc de la buget și a achitat deja taxa de confirmare în valoare de 1.000 de lei, aceasta îi va fi restituită.